Gå til innhold

Hvor mye penger vil gå med en uke i mallorca ca? med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer... ikkenoe shopping eller feste ferie.. men med 2 små med. Frokost er inkl i hotellet... men ca pris på middager, lunsj, kvelds? is til inga og litt småsjafs iløpet av uka? Har leil, så noe mat kan vi lage selv... men noen som har vært der en uke med "normalt" pengeforbruk.... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror minimum du må regne 10000kr. Det koster alltid mer enn man tror. Vi Bruker, uten å frotse, men spise ute osv rundt 1000 kr dagen og så regner man litt mer pga "ekstrautgifter".

Kan jeg spør hvor på Mallorca;)? Beste plassen på jooord:D!

God tur:)!

Skrevet

jeg min sønn var der nede for vel 2 år siden og da gikk det unna 10 000 på en uke. Vi spiste rimelig (frokost og kvelds på rommet) men hadde oss en sightsingtur og en tur i en park. Det var dyrere enn jeg hadde forventet...

Skrevet

Vi pleier å beregne ca 10 000 pr uke og 16 000 for 2 uker. En del av utgiftene kommer uansett om man er der 1 eller 2 uker. Men vi har og reist på lavbudsjett en gang og brukte da 5000 kr på en uke. Følte ikke at ferien var sparsom da, men vi valgte å spise kun middag ute og ha med sandwich laget i leiligheten til lunsj. Ingen utflukter den ferien. Så er jo litt opp til hva dere ønsker eller å har mulighet til å "spandere" på dere også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...