Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 ...På McDonalds av alle plasser. Har søkt jobb i fleere måneder nå uten hell, og jeg så at det var 5 stillinger totalt ledig på McD, og ii går ringte sjefen. Nå sitter jeg her å angrer. Herreguuud, for et stress, for en plass, surer mennesker osv osv.. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre visst jeg får jobben. Eneste positive er at lønna er dritbra, har 134,99 i nybegynner lønn + tillegg, og de er veldig fleksible med arbeidstidene, noe som passe bra da min samboer jobber nattevakt den ene uken.. Men, gaaad.. Er det noen er som har jobbet der eller som kjenner noen som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Nei, vet du hva, der har jeg ikke jobbet men som arbeidsledig på sjette måneden må jeg bare si; lykke til! Det er mye bedre enn å sitte hjemme og bli mer og mer deppa fordi man ikke har noen grunn til å gå ut lenger. Det er nok ikke bare sure mennesker og møkkajobb. Enkelte med nesa i sky, jada, men stort sett ser de blide og glade ut på mcdonalds og i unge miljøer er det rom for å ha det gøy på jobben også. Håper du får den:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Ja, jeg håper jo jeg får jobben. Men jeg er som takler stress veldig dårlig, men det er noe jeg kan jobbe med, det eneste jeg gruer meg til er kassen og stå i DT. Det er en veldig fin jobb å jobbe som oppover i, som det å bli skiftleder osv. Så nei, jeg får bare se det positive i det, en jobb er en jobb. Og denne er bra betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå