Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Leser flere steder her at Kapabel dreit seg ut her inne. Hva handlet det om? Hilsen Nysgjerrigpetra
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Doble nick og kryss på linja. Ingen big deal.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 haha, da fikk hun vel ihvertfall de svarene hun ville ha :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Regner med hun har flere identiteter her inne også da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå