Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg skal besøke typen min, han bor der nå for tiden, og er 3500,-litt lite for en helg? er luuutfattig og aner ikke om jeg kan klare meg på 3500 kr? flaut å plutslig bli blakk i løpet av helgen...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Det går så fint så! Da har du mer enn nok til å gå ut å spise, drikke og shoppe bittelitt. taxi og buss er billig. Han betaler vel litt han også? God tur:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Oki, han betaler for hotell en kveld osv.. kanskje jeg skal sifra at jeg ikke har så myye penger med meg?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Åja, så du skal betale for hotell også? Da kan det bli litt lite...Ja, jeg synes du skal si at du ikke har med så mye penger. Men været er nyyydelig, kjøp mat i matbutikker og ha picnick i parker. Kensington er jo fint.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Han har betalt for hotell.. vi skal i bryllup også...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Der er vel mat og drikke inkl. Da går det jo helt fint, hvis du ellers har alt du trenger.
trollmamma Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Han er jo kjæresten din, så da seier du at det er så mykje du har akuratt nå. Enten så legger de opp løpet etter det, ellers får han spandere litt ;o) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå