Gå til innhold

Vi er heldige som bor i Norge!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I Belgia får man 15 uker, m/100% lønn, i fødselspermisjon. I Frankrike, Spania, Østerrike og Nederland får man 16 uker m/100% lønn.

I Tyskland blir man avspist med kun 14 uker permisjon og i Ungarn slår de til med hele 24 uker.

 

I Sverige har de det litt bedre enn oss med sine 70 uker - 390 dager med 80% lønn, deretter en minimumsut- betaling. Men man skal jaggu ikke klage på fødselspermisjonen i Norge. Den er forbanna bra!! :-)

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3666941.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...