Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 I Belgia får man 15 uker, m/100% lønn, i fødselspermisjon. I Frankrike, Spania, Østerrike og Nederland får man 16 uker m/100% lønn. I Tyskland blir man avspist med kun 14 uker permisjon og i Ungarn slår de til med hele 24 uker. I Sverige har de det litt bedre enn oss med sine 70 uker - 390 dager med 80% lønn, deretter en minimumsut- betaling. Men man skal jaggu ikke klage på fødselspermisjonen i Norge. Den er forbanna bra!! :-) http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3666941.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå