bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Tenkte kanskje å bestille brudekjole, for de er jo så billige:) Men er jo kanskje ymse om hvordan sluttresultatet blir. Noen av dere der ute som har prøvd? Og hvordan er du fornøyd med resultatet? Hvor nøye var du da du bestilte?
Shinepop Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg bestilte brudekjolen min fra JKdress for en uke siden Ca 9 av 10 er veldig fornøyde og det syns jeg er utrolig bra odds for en så god pris. Jeg valgte str 40 i kjole og tok ikke mål, men det er fordi jeg er ganske proporsjonert. Jeg er jo suuuuuuper spent da!!!!
Hopptetussa90 Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Kvaliteten er fullt brukbar. Eneste jeg har å klage på er at perlene er sydd litt løst, men forhåpentligvis sitter de på kvelden ut. Det er heller ikke noe underskjørt i kjolen, og jeg har måttet invesetere i et bra underskjørt. Jeg bestilte str. 36,men kunne med fordel bestilt str. 34. Har måttet sy den inn og fått den lagt opp 4 cm. Ellers er stoffet veldig fint, og proposjonene på kjolen er flotte, Gleder meg til å bruke den om 3 uker!
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2010 Så bra at dere er fornøyde! Kan jo ikke forvente super super heller, til en så billig penge. Tror jeg skal prøve jeg også!! Spennende:)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2010 En ting, hvilke kjoler har dere bestilt?
Hopptetussa90 Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Har ikke funnet kjolen min på sidene der. Jeg sendte bilde av en jeg liker, og forklarte hvilke endringer jeg ønsket, og vips så kom den på døren Du får absolutt mye kjole for pengene, og kan fort spare 10.000. Absolutt verdt et forsøk.
Håpet ble virkelighet! Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har bestilt og fått kjole fra jkdress, også min søster som er min forlover - hun bestilte 2 stykker hun da og vi er fornøyde med alle 3. Vi tok mål av hverandre (aldri gjort det før) og det fungerte det. Jeg tok en "Evening dress" og bestilte den i lys/ champange, fornøyd. Betalte vel rundt 1000 kroner for kjolen, må sy den inn da jeg var gravid da jeg bestilte men ikke nå lenger desverre. Må ut med 1200,- i omsying, men allikevel er det jo rimelig med fin kjole til under 2500,-. Lykke til!
juniklar Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Så spennende altså! Men jeg har vært inne på sidene deres, fant en del kjoler som jeg likte. Men hvor bestiller man? Og hvor finner du størrelseguide? Og vet du om de syr kjolene selv eller om de kjolene jeg fant og likte er ferdig designet fra en levereandør? Sto liksom ikke leverandør/designer- navn på dem. Og vet du/dere hvordan det er med frakt fra JKDress? Herregud det var jo så sykt billig!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til med kjole og tilbehør dere:D
jasu88 Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 du bestiller via mail, adr står helt på venstre siden på hjemmesiden deres. jeg fikk min bestilling rett på døra av posten:) tror de blir lagd i kina etterhvert som de bestilles, å de lager etter dine eksakte ønsker. Jeg fant en kjole på deres side, men ville ha noen endringer og det var ingen problemer, å er veldig fornøyd får å finne str guide må du gå inn på bilde av en kjole, så står det en link helt nederst på siden. ikke alle kjolene som har denne linken, men de fleste håper du finner ut av det, man MÅ jo nesten bare kjøpe der fra når det er så billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå