Gå til innhold

til dere som venter nr 2 eller fler.....


En Prins + Prinsesse

Anbefalte innlegg

Kommer dere til å bruke det samme utstyret som dere brukte til nr 1? Vogn/seng/bilsete etc..... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må ha ny vogn, men bilsete og seng kommer helt klart til å gå i arv. Han jeg har nå er litt over to når evt neste kommer så føler at tingene fint kan brukes til en til. Derfor la vi også litt penger i det da vi kjøpte alt nytt første gang. Veldig fornøyd med det sete guttungen hadde og kunne ikke tenkt meg noe annet :) Men skal bli moro med ny vogn da. Titter på simo, syns de er så fine, men litt smal bag del hvis man får i januar kanskje?? Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å bruke samme utstyret som sist, men det mindre bare 23 mnd mellom de to. Vi har også to vogner, siden førstemann vokste så fort at vi måtte kjøpe ny vogn. Teutoniavognen som vi hadde ble rett og slett for kort. Så da ble det en Simovogn som overtok. Har veldig lyst på ny vogn, men ser jo også at det strengt tatt ikke er nødvendig ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss 2+1=4 jeg har Simo kombi vogn... har vært kjempe fornøyd med den... men sønnen min var stor da han ble født, å han ble født på sommeren...

Tenkte jeg skulle ha denne vognen når neste kommer i januar også.. å det ser ut til at vognposen får plass i bagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr. 3, og skal bruke utstyret en gang til :-) Men Simo kombi vogna er ganske slitt nå. Gutten på 2 bruker den til å sove i barnehagen nå, så vet ikke når han slutter å sove på dagen. Kanskje vi må ha ny vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nr 3 , kjøpte endel nytt til nr 2 som kommer til å brukes igjen. Vogna har litt liten bag med tanke på vinterbaby, men blir vinteren neste år som vinteren i år med sprengkulde og masser av snø blir det jo ikke aktuelt å trille tur ute den første tiden uansett, så beholder den nok.

Men ,så ønsker jeg meg en sånn seng som det stadig reklameres for på siden her...sånn som man kan ta ned den ene siden og feste til foreldresenga, ser for meg at det må være super praktisk...noen som har erfaring med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle egentlig ha bare 2 barn,så jeg har kvittet meg med bilstol og vippestol og vogna vi brukte hadde allerede vært brukt til 3 andre barn så hjulene er helt utslitte og den tar litt stor plass.. Har tenkt å kjøpe brukt denne gangen også, siden vi definitivt ikke skal ha flere enn nr 3 som er på tur nå:P

 

Men jeg trenger større bil, vogn/søskenvogn,vippestol,reiseseng,bilstol, klær+ :P

Tips og erfaringer tas gjerne imot:)

 

 

*2gutter+spire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker samme utstyret som vi har hatt til yngstemann! :) Det fungerer fortsatt bra, så ser ikke poenget i å bruke masse penger på å kjøpe nytt! ;)

Kjøpte brukt vogn til nr to, siden jeg ikke var fornøyd med plassen i første vognen vi hadde! Vognen fungerte fint for et marsbarn, men ikke til septemberbarn! ;)

Heldigvis rakk jeg ikke å gi bort tingene før nr 3 plutselig var på vei! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Prins + Spire i magen: Gått å sikla lenge på Simo så jeg tror det må bli den. Har du kombi eller duo da? Baggen på duo er vel litt bredere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg hiver meg på alikevel. Vi kjøpte Simo vogn til vår første som var vinterbaby (født i begynnelsen av februar). Jeg klarer aldri å huske forskjellen på duo og komi, men det var i alle fall en sånn hvor du tok ut bagen når du ikke trengte den lengre. Behøvde altså ikke bytte hele "greia". Den var stor og god for en stor vintergutt. Vi fikk god plass til voksiposen oppi der.

Vi arvet også en annen vogn, men den ble rett og slett for trang på vinteren. Så jeg anbefaler absolutt Simo for vinterbarn, selv om den kanskje er litt tyngre enn enkelte andre vogner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar i mot tips fra alle jeg :) Det du hadde var kombi det da. Blir nok med all sannsynlighet en slik en ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...