Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Torsdag 27.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 dager igjen. Nyter permisjon. I dag står frisør på planen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

37 dager, kun 5 uker til termin i dag:o)

Skrevet

37dager igjen :D

Gud jeg gleder meg her nå...

Skrevet

1 dag på overtid jeg og! Kan det ikke skje noe snart da! Trodde i natt at kynnerne tok seg opp, men så våknet jeg av at samboern skulle på jobb igjen i dag og tenker at det bare er å smøre seg med mer tålmodighet..

Skrevet

15 dager igjen... må gjerne skje før - for her er det bare maserier og bekkenskramlerier.

Skrevet

27 dager til termin som er sankthans ♥

Skrevet

2 dager på overtid...men med rier, så det ser lovende ut :)

Skrevet

2 dager ...

Skrevet

49 .Deilig å være under 50!

Under 4 uker igjen på jobb. Deilig:)

Skrevet

61 dager...

Skrevet

7 dager igjen og KLAR!! Sliter med bekkenet og er utrolig lite mobil for tiden og det gjør meg ikke akkurat mindre lei :-\

Skrevet

9 dager igjen til termin..

Skrevet

60 dager igjen, og i dag måtte jeg kaste inn håndkleet og be om 100% sykmelding pga bekkenet....

Sliten men ikke lei ennå, foreløpig liten mage heldigvis!!!

Skrevet

45 dager igjen. Snart høygravid nå, men har følt meg det leenge. For min del er alt klart til tassen skal komme, men han får holde seg i bollemagen noen uker lenger så han er stor og sterk når han skal møte verden.. Ikke for stor og sterk da vel å merke. Var med jordmor i dag, og heldigvis er kurva på SF- målet begynt å flate ut, og nå ligger jeg pittelitt under rød-streken.. Det var bra, for med mine 1,5 meter hadde det vært trasig med en 4- 5 kilos :-)

Han ligger også forsåvidt rette også veien med hodet ned nå, men han ligger med siden ut og beina til høyre... Men så lenge hodet er ned er jeg fornøyd til nå :-)

Begynt å tenke mer på fødselen og greier, men føler meg på flere måter mindre bekymret enn tidligere, håper det ikke blir noen komplikasjoner, selv om det har vært en del av det i familien. Har egentlig roet meg meg at ut må han uansett, så da er det bare å la humla suse og livet gå sin gang..

Skrevet

47 dager igjen.:)

Skrevet

49 dager til termin, men skal søke om ks så da kan det jo bli litt før.

Skrevet

49 dager til termin, men skal søke om ks så da kan det jo bli litt før.

Skrevet

-1 dag...... Håper at fullmånen i kveld gjør susen

Skrevet

70 dager igjen.. føler jeg ALDRI blir ferdig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...