LettBris Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Når man er høygravid og er oppe X antall ganger om natta for å tisse, har det at en ny dorull står klar ved toalettet, fått en helt annen betydning He, he
Mjølkekua Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 ha ha ha.. herlig :-) Jeg setter også pris på sånne ting.
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Hihi, så godt at det er noen som gjør noe riktig da;P
SpongeBob Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Jeg fikk forresten en skikkelig overraskelse her om dagen, noen hadde byttet dorull, hengt opp den nye rullen på holderen OG kastet den tomme hylsen i søpla. Når min kjære starter på en ny rull henger alltid hylsen igjen og den nye blir alltid stående ved siden av doen, så jeg klarte ikke å la være å kommentere forbedringen, men det viste seg å være femåringen som hadde slått til...
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Hehehe, spongebob, håper han tar til seg at femåringen er flinkere til å rydde enn han er da;D Mannen min er også litt håpløs på baderomsrydding. Overalt ellers i huset er det null problem å rydde etter seg, men på badet kan det godt stå igjen dorullhylser, en svær klatt dopapir i vasken hvis han har tørket den, flekker på lokket osv. Merkelige greier:)
Mjølkekua Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Hihi.. Godt at 5-åringen slekter på mor! Fantastisk oppdragelse vil jeg si.
LettBris Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2010 He, he he :-) Artig! Utrolig hvor mye den lille og rare tingen kunne glede meg :-D Vi vet vel alle hvordan det er å stå opp om natta med SPRENGT blære? Au, au :-D Da er det ekstra kjipt å gå for å finne ny dorull også
SpongeBob Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 I hvalross-modus blir jeg kjempesint for den minste ting, men like glad for bittesmå gleder - jeg skjønner den der kjempegodt, jeg! Her skyldes mine "jeg er gift med verdens beste mann"-øyeblikkene stort sett at han plukker med seg en halvliter Litagod sjokolade til meg når han er på butikken el.l...
LettBris Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2010 Hva som helst, - bare han "tenker" på noe som vil gjøre deg glad :-)
SpongeBob Skrevet 27. mai 2010 #11 Skrevet 27. mai 2010 Jepp - humørsvingningene går ratt begge veier vettu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå