Gå til innhold

Min samboer fortjener litt skryt i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er høygravid og er oppe X antall ganger om natta for å tisse, har det at en ny dorull står klar ved toalettet, fått en helt annen betydning :) He, he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha.. herlig :-) Jeg setter også pris på sånne ting.

Skrevet

Hihi, så godt at det er noen som gjør noe riktig da;P

Skrevet

Jeg fikk forresten en skikkelig overraskelse her om dagen, noen hadde byttet dorull, hengt opp den nye rullen på holderen OG kastet den tomme hylsen i søpla. Når min kjære starter på en ny rull henger alltid hylsen igjen og den nye blir alltid stående ved siden av doen, så jeg klarte ikke å la være å kommentere forbedringen, men det viste seg å være femåringen som hadde slått til...

Skrevet

Hehehe, spongebob, håper han tar til seg at femåringen er flinkere til å rydde enn han er da;D

Mannen min er også litt håpløs på baderomsrydding. Overalt ellers i huset er det null problem å rydde etter seg, men på badet kan det godt stå igjen dorullhylser, en svær klatt dopapir i vasken hvis han har tørket den, flekker på lokket osv. Merkelige greier:)

Skrevet

Hihi.. Godt at 5-åringen slekter på mor! Fantastisk oppdragelse vil jeg si.

Skrevet

He, he he :-) Artig!

Utrolig hvor mye den lille og rare tingen kunne glede meg :-D Vi vet vel alle hvordan det er å stå opp om natta med SPRENGT blære? Au, au :-D

Da er det ekstra kjipt å gå for å finne ny dorull også

Skrevet

I hvalross-modus blir jeg kjempesint for den minste ting, men like glad for bittesmå gleder - jeg skjønner den der kjempegodt, jeg! Her skyldes mine "jeg er gift med verdens beste mann"-øyeblikkene stort sett at han plukker med seg en halvliter Litagod sjokolade til meg når han er på butikken el.l...

Skrevet

Hva som helst, - bare han "tenker" på noe som vil gjøre deg glad :-)

Skrevet

Jepp - humørsvingningene går ratt begge veier vettu;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...