Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 alltid en dag før den siste dagen i måneden.. altså EN virkedag. så ja fattiglusa. i morgen
Sol Skippertaksdronning Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Men nå er det 31 dager i mai...og den 31 første er på mandag, og barnetrygden kommer den siste i mnd..og siden den siste i mnd er på mandag, vil barnetrygden mest sannsynlig komme på nettopp..mandag... Og det å kalle folk fattiglus fordi de spør om når det eller det kommer, er vel igrunn litt lavmål?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 kommer på mandag,ifølge nav sine sider;) men jeg forstår hvorfor jeg så å si aldre er på bim lenger!!! mangen her inne er så frekke i kommentarene sine!!! hvis di får en liten anledning til å være spydig så er dem det!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 jeg bare tullet. jeg jobber i nav. barnetrygden blir i alle fall her i vår kommune utbetalt dagen før den siste virkedagen i mnd. den siste virkedagen i mai er på mandag og derfor kommer pengene imorgen. bare vent og se Har du bruker på Min Side fra norge.no kan du sjekke "mine utbetalinger" på nav.no så ser du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå