Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Og hva endte du opp som? Jeg SKULLE bli flyvertinne, ingen annen jobb fristet meg mer. Ble lærer av meg til slutt da
Monajenten Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Popstjerne:) Er kjole og draktsyer og straks grafisk designer.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Lærer eller forfatter (eller helst begge deler) Jeg er ferdig med lærerutdanningen om 12 dager:o
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Ja, hva ville jeg ikke bli, er vel lettere å svare på Var vel sykepleier som stod høyest i kurs, men det ble jeg altså ikke. Jeg endte opp med å bygge hus istedet. Men, etter vi har vært og kommer til å være myyye på sykehus med jentungen, kjenner jeg at lysten på å bli sykepleier har sneket seg frem igjen
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Jeg drømte om å være forfatter. Spant vakre drømmer om å sitte på husets kvistværelset og gyte ord og vendinger til langt inn i de sene nattetimer. Men, dengang ei, de sene nattetimene består pr. i dag stort sett av søvn.
serin@ Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Skulle bli politi i NY eller jobbe for FN Studerer religion og interkulturell kommunikasjon, og jobb i FN er fremdeles drømmen
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Skulle bli sykepleier.. Men så ble jeg sosionom.. Typisk omsorgsyrke begge deler. Pr i dag skulle jeg ønske jeg heller ble ingeniør eller noe slik at jeg hadde mindre bekymringer og mere monetas...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 maler, forfatter, ballerina... ble musiker og musikklærer
Lemonia Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Jeg drømte om å bli arkitekt, men endte opp med å studere noe heeeeelt annet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Jeg drømte om å jobbe i kiosk...for da kunne jeg spise godteri hele dagen hehe....drømte også om å bli frisør....Min lillebror drømte om å bli politihest :-) Synes det var en fin drøm...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå