Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg tenkte jeg skulle bruke egnangskluter fra mesoft/euroshopper til å ta vekk bæsjen med, så vaske over med en klut etterpå... Men hvilke kluter anbefaler dere til vask av kropp/ansikt/rompe? Gass eller frotte? evt hvor kjøper jeg disse til en grei pris og kvalitet????
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 jeg bruker frottekluter.. (gassklute har jeg brukt til gulp, da de er supre til å trekke opp væske)... Husker ikke hvor jeg kjøpte dem jeg. Du får jo fine og bra frottekluter overalt til en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Sjekk inn på 3. tri på BIM. Der var det nettopp noen tråder om det :-)
Lemonia Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Vi bruker frottékluter. Noen billige fra Princess (sånn pakke med fem i hver). Veldig greie, har en haug med disse som vi bruker. Ser forøvrig ikke poenget med å kjøpe mesoft eller andre dyre greier for å tørke bort bæsj, vi bruker rett og slett toalettpapir for å få vekk det verste og så klut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå