Gå til innhold

i hvilken uke skal dere på ultralyd??


venter gullbarn nr 2:)

Anbefalte innlegg

har fått time, men ikke før i uke 21, er ikke det litt seint, eller hva er "normalt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal på ul i uke 20 jeg. De ser jo etter på menstreminen din og setter et passende ul time etter dette. men synes uke 21 er litt i det seneste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 18-21 er det vanlige nå, men du kan jo ringe og høre om de har en avbestilling før om du synes det blir sent :-)

 

Jeg har ikke ordinær ultralyd denne gangen siden jeg har ultralyd hver 2 uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar:) kan ringe og høre om det går an å få komme inn litt tidligere, hvis ikke må jeg vel bare vente i spenning, er også veldig spent på kjønnet;) har en tulle fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd 19+6. Jeg skulle egentlig ei uke tidligere, men da er jeg borte. På St. Olav sier de at ultralyden bør taes mellom 18+3 og 20+6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time til Ultralyd 4.Juni,og har termin 4.November.

Gleder oss veldig masse,og er selvfølgelig spente på kjønnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul for en uke siden, skulle da være 18+0, ble satt tilbake til 16+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel i uke 20 eller 21 jeg også når jeg skal på ordinær ul. Men jeg har allerede tatt en titt. Jeg var hos jordmor med ul rundt uke 12 for å sjekke nakkefolden og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal den 7 juni.. da er jeg 19 uker....fikk brev om time for 5 uker siden ca...tror jeg det var...

 

vi har vært på ul før også men ikke tatt sånn grundig sjekk av foster og disse tingene der...så er spent ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i uke 20.

Skulle egentlig vært i uke 19., men måtte flytte timen fordi vi er bortreist

:) Blir kjempekoselig å hilse på mini igjen <3

 

Litt over 2 uker igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge menstermin er jeg 18+5 når vi skal på ord.ultralyd. Jeg syns det var sent, hehe, så uke 21 hadde jeg reagert på :/ Trodde ul skulle skje mellom uke 17-19 jeg. Står det mange steder i allefall, men kanskje de har flyttet litt på det i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skalpå UL den 7 juni. Da er jeg 19 uker på vei. Gleder meg sååå til å se den lille. Håper den ligger sånn til at vi får sett kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer nok veldig fra sted til sted når de tar ultralyden. Jeg hadde også hørt uke 17-19, men på St. Olav hadde de tydeligvis andre retningslinjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke før 1. juli. Da er jeg ifølge min egen regning 18+6 Ifølge legens regning er jeg da 20 - 21 uker.

Sist jeg gikk gravid var jeg på ordinær UL 2 ganger. Første gangen var jeg ifølge legens regning 18+0 men det viste seg at jeg var 14+0 og måtte inn igjen da jeg var 18+0 for å få sikrere termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var på UL den 15 juni og etter legens regning var jeg 18 uker, men det viste seg å være 19 uker. Men skal ha en UL til litt senere i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...