Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har vært ute og fornyet garderoben. Har kjøpt meg mange fine topper, men de er jo så tynne i stoffet, og mange har korte ermer. I dag var jeg ute igjen på jakt etter noen type jakker til å ha over... altså, strikkejakker, cardigans o.l., men fant... INGENTING... Er ikke sånt moderne lenger eller? Hva har dere over tynne bluser/tunikaer?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Bruker ikke tunika. Det løser hele problemet
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 og, hvor har dere kjøpt det? Jeg kikket på vero moda og match woman i dag, og der hadde de som sagt ingenting..... Takker for svar!:-) HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Jeg kjøpte ei kjempe god tynn jakke på h&m, er som en cardigen,men litt lengere. Kjempe fin lilla farge. Ellers så er ola jakka meget trendy igjen;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Takk, får vel titte på h&m:-) Jeg er ute etter en jakke jeg ikke tar av meg inne, da overarmene ikke er så vakre etter vinteren enda ;-) Synes det er fint med en litt stor strikkejakke over tynne, sarte topper... men, neida... ingen å se så langt ihvertfall.... HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Da finner du nok noe der, de har mange typer strikk og bomulls jakker i vår kolleksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå