Gå til innhold

Nordmenn generelt er så materialistiske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye vil ha mer, og mer og mer..

Det eneste som duger i dette landet er å bo i et stort flott hus, med dyre flotte møbler og perfekt interiør ellers.. bilen(e) skal være flotte og nye, hagen skal være flottere enn naboens..en skal se plettfri ut, og barna skal helst gå i merkeklær.

Sånn føles det i hvertfall av og til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det er viktig å ikke bo i rekkehus...det er for fattige folk som ikke har 5 millioner i banken.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hehe! Velg dine venner med omhu, så slipper du bli konfrontert med slike holdninger.

Min venninne skulle til Afrika, og gledde seg til et fantastisk opphold på 6 uker med utforsking, safari osv. En bekjent spurte hva det ville koste. 30.000 sa min venninne, JØSS svarte hennes bekjente, da kunne du jo ha kjøpt deg en ny sofa heller!

Skrevet

Hehe pashla, der har du nordmenn i et nøtteskall!

Skrevet

Lurer på hva jeg skal velge:

1: Sofa til 30 000?

2: Safaritur til Afrika på 6 uker?

Nei, jeg slår på stortromma og kjøper heller kunst til å henge på dass til 30 000.

Skrevet

Hehe, da kjøper jeg heller et bilde på nille og henger på do!

Skrevet

Helt enig!

Vi har vært sånn selv i mange år nå.

Vi har kommet til den beslutningen at vi ikke lenger orker å være "eid" av alle tingene våre.

Vi har nå begynt å selge unna alt det dyre skvipet som vi faktisk ikke trenger, og egentlig ikke bruker engang.

Pengene bruker vi til å kvitte oss med gjeld.

Mannen jobber ekstra hver kveld også.

Gud, så deilig det skal bli når vi er kvitt forbruksgjelden og kan leve et litt mer bekymringsfritt liv!

Skrevet

Det er jo veldig viktig med riktig type kunst på do, du må huske at i disse tidsklemmedagene så er det den eneste plassen man kan slappe av og puste ut noen minutter hver dag!

og for all del: ikke glem et japans nymoderne do som spyler og føner deg nedentil samtidig som det spiller kvitrlyder fra fugler i skogen.

Skrevet

Wow, respekt, 23:40! :)

Det er faktisk mulig å forandre seg, og holdningene sine, flott!

Skrevet

Haha, den var god! Sofa istedet for en slik tur.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...