Venter nr tre <3 Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Var hos JM i dag. Ble da strippet for 2 gang, fikk akupressur, og tips om å ta Laktulose mot treg mage (har ikke fått gått på do skikkelig på leeenge). Noen som har trua nå?? Mens termin i dag Jeg er serriøst så fortvilet om dagen, og trives IKKE lenger med å gå gravid så håper virkelig det skjer noe snart!! Har hørt mye her inne om akupunktur, men ikke akupressur. Noen med erfaring??
fresh Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Ååååh, føler med deg. hadde termin i går og har blitt strippa to ganger +modningsakupunktur.... Ingen tegn ennå Lykke til med deg, håper vi får snart så vi slipper dette lenger. er ikke noe gøy å være gravid lenger..
Venter nr tre <3 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 Nei nå er det skikkelig ille!! Vet ikke om det er at varmen har slått inn eller hva det er, men føler meg skikkelig dårlig! Proppen min gikk etter forrige stripping så da ble jeg jo glad, men ingenting skjedde etter det Har hatt noen få vonde rier bare. Men ingen regelmessige Skulle ønske de bare tok vannet!! Hehe.. huff skikkelig suttrete her.... Håper vi setter igang i natt Masse masse lykke til med deg også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå