Gå til innhold

Kan jeg bli rammet av streik i morgen? Eksamen...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Skal ta muntlig eksamen som privatist i morgen, på vgs-nivå. Ser nå at det kan bli storstreik i morgen, og at skoler kan bli rammet... Men de tar vel ikke ut sensorer fra privatisteksamener vel? Har vel ikke noe med det å gjøre vil jeg tro, men det er jo lærere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk bergenkommune.no så ser du det.

Skrevet

Det kommer vel helt an på hvor sensorene er organisert og om de er tatt ut. Men ja, det er en fare for at du blir rammet om de som skal avholde eksamen er av dem som blir tatt ut i første omgang. Du må følge med på nyheter og på kommunens nettsider. Dersom streiken er et faktum bør du ringe til skolen og høre hvorvidt det blir eksamen

Husk også at det ikke bare er sensor som avholder eksamen alene ... det skal vel gjerne være en faglærer der også, og om skolen er stengt grunnet lav bemanning tviler jeg på at de tar eksamen i skolegården ;-)

Håper for din del at det ikke blir noen streik (eller i hvertfall at de megler på overtid slik at du rekker å avvikle eksamen din først), så du blir ferdig som planlagt.

Lykke til :-)

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Takk =) Skolen jeg skal ta eksamen på sto ikke på listen, så da håper vi på eksamen i morgen =) (Jaja, håper og håper, men jeg må jo nesten ta den uansett, så=P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...