Gå til innhold

Dry kid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å kikka på madrass til sprinkelseng i dag, og fikk anbefalt dry kid sin til 899!!pluss overmadrass fra samme leverandør til 749!gosj...er det virkelig nødvendig?

Har jo veldig lyst til å lage et deilig lunt rede for den lille, men med de 2 andre barna mine kjøpte jeg en fibermadrass til ca. 700,- og var fornøyd med det.da var det ikke noe som het overmadrass til baby omtrent.

Hva har dere andre kjøpt til deres småtroll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh my gudness for en pris!!! det er jo nesten ran!

Jeg kjøpte ei god tykk madrass på ikea til 500kr. den holder for oss. Så skal jeg kansje kjøpe overmadrass, den koster 400, men tror de hadde billigere også. er ikke sikker på om jeg trenger overmadrass siden madrassen ikke er så tynn, det holder kansje like greit med tisselaken under-det var det jeg hadde sist også.

Skrevet

Jeg kjøpte Dry Kid overmadrass fordi jeg hadde en brukt madrass under. I følge butikken skulle da overmadrassen hindre gamle avgasser (husker ikke helt om det var ordet) fra madrassen under å komme opp. Er kjempefornøyd med overmadrassen, og den er så lett å vaske og tørker fort.

Skrevet

ja, det var lurt. kjøp heller en billigere madrass da, å en dyr overmadrass:)

Skrevet

Vi kjøpte en madrass som man kan ta av trekket og vaske, og spyle selve madrassen under vann. Den skal ifølge selge tørke veldig fort.

Madrassen heter Stjernemadrassen Lillebjørn.

http://www.stjernemadrassen.no/Lillebjorn.htm

vi kjøpte den på Møbelkjellern Våler, tror den kostet 6-700 kroner.

Skrevet

Vi har dry kid madrassen uten overmadrass. Den har fungert veldig fint.

Tips er å kjøpe et pustende tisselaken som beskytter madrassen. Vi har en gutt på 1,5 år som har kastet opp i sengen og hatt noen uhell (diare, tiss, snørr etc.). Har ikke hatt en dråpe på madrassen. I tillegg kan man vaske madrassen og trekket om uhellet skulle være ute. Den har også to sider, en som er litt mykere enn den andre siden som man benytter i starten.

Nå har vi kjøpt større seng til gutten og da har vi valgt overmadrass (og madrass) fra Ikea. Regner med at det kan bli endel mer søl i sengen etter hvert som han skal avvennes fra bleie etc. og da synes jeg det er greit med overmadrass.

Skrevet

Takk for gode tips damer:)ikke lett,selv for en 3.gangsfødende dette;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...