auro Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Er på jakt etter en tynn/ufora nattpose til bruk i sommer/syden. Noen som vet hvor de har det? Finner bare tykke, synes det blir litt varmt til sommeren. Må kanskje se om jeg finner symaskina....
♡ A & E ♡ Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Så faktisk noen på HogM, de SÅ tynne ut men kjente ikke på dem da.
auro Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 Så bare tykk sist jeg va på hm, men kanskje de har fått inn tynne nå mot sommeren. Takk, skal sjekke....
♡ A & E ♡ Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Var noen hvite med store blomster på tror jeg.
nybegynner07 Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Her bruker vi hm sin. Den er vattert, men ikke veldig varm. Når varmen kommer for fullt får vi heller erstatte den mred et helseteppe som trolig sparkes av med en gang )
auro Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2010 Synes de på hm var for tykke. Har fra Ikea nå, og det var litt samme opplegget. Svigermor sydde til de to første i tynn flanell. Men de har jeg selvfølgelig kastet/gitt bort, skulle jo ikke ha flere barn. He, he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå