Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Har veldig lyst til å tatovere mitt barns navn bak på skulderbladet. Men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg bare skal ha navnet, eller om jeg skal skrive det i ett hjerte eller lignende. Vurderer og en engel, med barnets navn. Men jeg har ikke englebarn, så da blir kanskje det litt dumt?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg ville gjort det så enkelt som mulig. Det er lett å angre hvis du gjør for mye ut av det. Jeg har en K for navnet til sønnen min på hånda. Når jeg får flere barn kan jeg enkelt legge til flere bokstaver uten at det blir kræsj med masse pynt e.l. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Ok. Takk for svar. Ja,kanskje lurest å gjøre det litt enkelt. Vil ha navnet til min datter, men usikker på pynten. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Du kan jo dekorere det med litt enkel pynt rundt navnet, og holde det litt åpent i tilfelle det skulle komme flere barn? Du har mange muligheter, men det lureste er nok å snakke med en tatovør og få han/henne til å lage en skisse for deg :-) -Forrige anonym.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 en jeg kjenner har alle tre navna i nakken stilig men på kinesisk
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Vil ikke tatovere på kinesisk. Da vet du aldri hva som står der. Hørt en del historier der. Så jeg tar det på Norsk. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Tenkte å ta en prat med en tatvør ja. Høre hva han/hun anbefaler og kanskje ville gjort. Det skal jo være litt spesielt og unikt. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Huff. Sånt der er bare pinlig. Hvordan ville du syns det var om mora di løp rundt med Grete, Fridtjof og Anne-Marie på skrotten? OK mens du var baby, men grusomt på stranda og i svømmehallen da du ble 12... Du har sikkert svangerskapsblogg også, der alle detaljer rundt graviditet og fødsel og barnets vekt og hodemål er med. På dåpskaka hadde dere fått laget et sukkerark med foto av barnet, og selv om ungen bare var 4 uker gammel på det tidspunktet meddelte du sikker til alle gjestene at h*n smiiiiiilte på bildet, hva? Dette er å dyrke egen forelskelse i barnet.
The Bad Gal Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Har tatovert navnet til eldste dattra mi nedover sida, mellom ribbeina og hoftekammen. Har ganske store, gotiske bokstaver. Skal tatovere navnet til minstemor også, blir ved ved siden av den andre, i samme stil. Drit i å svar om du synes det er så teit, du anonym over her, ingen spurte om din mening.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Eh, jo! HI gjorde det; på et offentlig nettforum! Dere er skikkelig tragiske. Hvor har du navnet på mannen sin, da, i hekken?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Hvis Octaviastar tar tattis med navn på ungene, får hun ikke en ledig flekk igjen på kroppen.
The Bad Gal Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Nei, hun spurte de som hadde om hvor de hadde den, ikke de som ikke har og som synes det er tragisk. Du er nok litt tragisk du også, som sitter oppe på natta og skriver dritt til folk du ikke kjenner. Hvor har du mest vondt, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 Mest vondt der det svir i tatoveringen. For barnet heter Carosander og det er så mange bokstaver.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 Jeg synes egentlig at sånne tatoveringer er noe av det mest harry som finnes. Og hva er vitsen med å ha noe tatovert på kinesisk? Da kan jo verken du, ungene eller noen andre ikke-kinesiske skjønne noe av det! Uansett hva du gjør må du la være å tatovere navnene nederst på korsryggen. Det er så ufattelig harry og dumt at det tar kaka!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #15 Skrevet 27. mai 2010 har på overarmen, der har jeg barnets stjernetegn også navnet inni og fødslelsdato under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå