Gå til innhold

så utrolig sint av å se på mobbere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så nett på tv2 nyhetene om en som ble mobbet og slått i fjeset på Løvås skole i Bergen. Og så ble filmen lagt ut på nettet, og folk skrev ting som tøft og lol....eier ikke dagens ungdom litt vett i hodet sitt, eller der det foreldrene som ikke lærer barna sine opp til å oppføre seg...Kjente jeg ble rasende inni meg når jeg så det, begynner mine barn å mobbe, skal de jaggu med få huden full.....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg, får lyst til å ta den ene å denge den andre med.. fy skam...!!! håper ALDRI mine barn blir eller gjør det selv!!

Skrevet

Er så enig, så enig! Begynner mine barn å mobbe, blir det følge til og fra skole, inndragelse av fritidssysler og leketid med andre likesinnede! Kjenner jeg blir harmdirrende sint bare jeg tenker på det... Mobbing er på ingen måte greit, hverken fysisk eller psykisk (og ikke bare verbalt, men utfrysning også)! Nei, mine barn får værsågod å oppføre seg, og jeg skal legge min ære i å lære de gode holdninger og gode manerer/god oppførsel fra de er små knøtt! Oi, her ble det mye utropstegn seg jeg, men jeg synes dette er et så viktig tema. Har en bror som ble mobbet fordi han var annerledes (han var adoptert og mørk i huden), og har sett hva det kan gjøre med små barn, jeg unner ingen familie og barn det.

I dagens samfunn kan vi ikke bare overlate barna til barnehage og skole og forvente at de skal få skikk på avkommet. Det er foreldrenes ansvar, noen barn har et føyelig "gemytt", mens andre er striere. Man kan ikke si fra seg ansvar bare fordi man har et vanskelig barn, da må man bare jobbe hardere, mener jeg ihvertfall.

Skrevet

så enig så enig, dytter..

Skrevet

Jeg blir direkte rasende. Og jeg lurer på hva i alle dager disse foreldrene holder på med ? De har virkelig et stort problem å ta tak i når barna deres holder på med mobbing.

Jeg håper virkelig jeg klarer å lære barna mine de rette verdiene, respektere andre mennesker og ikke være fordømmende.

Forferdelig at det har blitt så mye vold blant barn og unge..

Skrevet

Verden og dette landet bler verre og verre, så la oss gjør en innsats slik at ingen av våre barn verken blir mobbere eller blir mobbet!!!

Bra tråd, det er altfor lite fokus på temaet!

Skrevet

Synes det er helt forferdelig og se på.

Hva er det som går gjennom hodet på dem barna som gjør dette, har dem ikke lært seg rett og galt eller bryr dem seg rett og slett ikke.

Synes og dette tema skal få mer fokus og at folk som mistenker eller ser mobbing gjør noe med dette.

Merker jeg at min datter mobber eller blir mobbet blir det månelyst hjemme hos meg.

Dette er ikke akseptabelt, er jo ikke bare mobbing men mishandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...