Gå til innhold

Lærerdebatten som går her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare gi meg ende over. Så mange uvitende nek som sier så mye rart om så mye de ikke har peiling på.

"Lærere" sier dere, som alle er samlet under ett.

JEG er norsklærer på ungdomstrinnet. Dvs jeg har all rettingen for x antall klasser med x antall elver alene. Jeg retter tentamen i både bokmål og nynorsk to ganger i året, i tillegg til alle andre skriveoppgaver. Nei, jeg gidder ikke... dere aner ingenting om forberedelser, IOP, kontaktlæreransvar. I TILLEGG til et fag med horribel lesepliktsammenheng med andre fag!

Hatten av for oss, lærere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du har ansvaret for norskundervisningen til x antall klasser på din skole, men det er da også det ENESTE du har ansvar for!

Som eneste sykepleier på vakt i kommunen har jeg ansvar for to sykehjem og alle i hjemmesykepleien, DET kaller jeg ansvar!

Skulle fint ha klart å rette noen norsktentamener på ungdomsskolen jeg, hvor vanskelig er det liksom? Kjedelig ja, men ikke vanskelig..

Skrevet

hvis du leser debatten så ser du at de fleste er enige i at dere som er lærere på u-trinner har mere å gjøre enn de på b-trinnet

Så hatten av for deg --> skrytepave!

Skrevet

Må signere hun sykepleieren over her!

Lærere klager og syter heeeele tiden!

Skrevet

Sykepleiere klager også.....

Skrevet

Hvorfor er folk så utrolig lite respektfulle her??

Må gå an å oppføre seg

Skrevet

Morsom kommentar =) Lite repektfulle =)

Respektløse ville jeg ha sagt

(skulle nesten tro jeg var norsk lærer..........)

Når det er sagt ser jeg ikke problemet?? Hva er respektløst? At folk klager litt?

Skrevet

Det er mange måter å skrive på, og det vet du sikkert om du har litt norskkunnskaper.

Mange av svarene som florerer her på dette innlegget og forøvrig på BIM, er rett og slett frekke, ufine og respektløse.

Skrevet

jeg syntes ikke dette var en av de trådene der det var så mye ufint som ble sagt

(leste nå at det var en tulling som hadde slengt inn en idiot kommentar, men ellers var det ike så ille detta)

Man blir vel litt herdet av å sitte her inne på dib

Skrevet

Slapp av, 22:01, ingen tar deg for å være norsklærer siden du ikke kan skrive ordet riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...