Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 sønnen vår på nesten 3 på noen dagers ferie. Men svigermor har visst satt seg i hodet at han er litt liten for det. Så nå ringer hun og forteller at hun har drømt så stygt, og de må passe på ham veldig godt. Jeg skjønner jo at det på en måte er godt ment, og de må selvsagt pass godt på ham. Men man har jo alltid bekymringer for hva som skal skje, men som foreldre så jobber man jo med å ikke la dem ta overhånd. Synes derfor at det er litt dårlig gjordt å fyre opp under de "dumme" tankene...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Ja, hun er skikkelig slem som deler sine tanker med deg. Huffoghuff!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Nå har dette skjedd flere ganger, så jeg ser ikke på det som konstruktiv hjelp faktisk.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Klarer du å si til henne at "Hør her, jeg har faktisk tillit til foreldrene mine, de er snille varme mennesker, og de har oppdratt meg og mine søsken. Sønnen min er ikke noe persilleblad, og jeg kommer selvsagt til å savne han, men det er ingen grunn til hysteri. Det er bedre for alle parter om du kunne klare å vise dem den tilliten de fortjener og ikke piske opp noe grunnløs bekymring." Gir hun seg ikke, må du føye til "Jeg har faktisk mer tillit til mor og far enn til deg og din mann, så dette var eneste mulighet!"
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Sier takk:-) Får se om jeg ikke tar den om hun ringer igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå