Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Dillemma... har avtalt hyttetur neste uke, men da går barna glipp av sommeravslutningen i bhg... eldste på 4 1/2 år sier hun heller vil på sommerfesten... hva skal jeg gjøre a? Vet ikke hvor viktig den sommeravslutningen er for henne liksom... hvordan hun føler det om hun ikke får vært med..
mor_til_Kristoffer Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 jeg ville nok absolutt prioritert sommeravslutning... Det går alltid an å reise på hyttetur tenker jeg da... Husk på at i barnehagen øver de jo en hel del på forhånd - så hun vet nok hva det går ut på og det kan være dumt for henne å ikke være med.... Så jeg vet i alle fall hva jeg hadde valgt..... Lykke til!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Helt klart sommeravslutning..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Sommeravslutning! Ikke i tvil en gang
Vipsenmamma Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg ville valgt sommeravslutning. Hyttetur kan en dra på når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå