Gå til innhold

når skal mi pakke sykehusbaggen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge før termin skal mi egentlig pakke denne berømmelige baggen???

synes 9 uker før fødsel er litt tidli?

er jo så sikker på at e kommer til å gå over tida alikavel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har 3 uker igjen og har ennå ikke pakket den.. Med førstemann ble den pakket da vannet gikk. Tenkte å gjøre det imorgen..:-)

Men planen var å pakke den 4 uker før, det burde holde.

Skrevet

Litt over 7 uker igjen. Tenkte å pakke bagen rundt 5 uker før siden førstemann kom 2 uker før tiden og jeg har en litt svakere livmorhals nå pga consiering for 2 år siden. Ps hadde vært gøy om vi kom inn på likt da hehe. klem.

Skrevet

det hadde vært kjempe stas, men da må du knipe litt igjen, og e må ut å hoppe på trampoliner, vaske hus og løpe i trapper :) hehe

Skrevet

Har 7 uker igjen, men vasket den i går :-P

Skrevet

Hehehe det var d da. Skulle gjerne født 2 uker før siden mannen har ferie da!! Vi får se hva som skjer! Ha en god natt. Klem

Skrevet

mi får se hva mi kan få til katta :P

ha en fin kveld du også,,,

klem klem

Skrevet

Jeg har to uker igjen og har ikke pakket noe annet enn babyens klær og ammesakene... Men har siste eksamen i morra, så etter det skal jeg vel få tid til å ordne, handle litt og pakke.. Satser på jeg ikke føder særlig før termin...

Skrevet

Jeg har funnet fram litt. Tenkt de siste dagene at jeg skal pakke den, men begynte ikke med det før jeg fikk permisjon denne uka. Den skal sikkert få stå en stund også.

Skrevet

har 5uker til termin i dag og så vidt begynnt og legge oppi litt

Skrevet

Gjør det i dag! Jeg pakket baggen sånn "halv ferdig" et par uker før termin, men ikke moro å sitte med rier og be mannen pakke. Han vet jo ikke hvor noenting er! Det ble til at vi glemte mobil-laderen! Krise når man jo gjerne vil sende og motta hilsner, og ikke minst snakke med familien.

Skrevet

Pakker den sikkert en uke før termin kansje.. Men den blir vel bnare halveis pakket for mye av det bruker jeg jo daglig. det meste faktisk:P. Har 7 uker igjen så har goooood tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...