Gå til innhold

Jeg har verdens beste jobb...og den er som bhg ansatt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet fast 100 % i bhg siden november i fjor, og har ikke angret en dag på at jeg byttet jobb, selv om jeg gikk ned en god del i lønn.

I dag feks har vi ordnet ett akvarium med rumpetroll, noe som var kjempepopulært :-). Er en gårdsbarnehage jeg jobber i, så vi koser oss med dyra på gården, og har den herlige naturen rundt oss.

I dag har også vært en turdag, vi tok med ungene opp i lavvo'n hvor vi koste oss, forsket litt på dyre/innsektlivet, og dramatiserte "rødhette og ulven".

Så konklusjon av å jobbe i bhg, HVER dag består av masse kos, glede og kreativitet. Jeg gleder meg hver dag til å dra på jobb :-)

Måtte bare "rope" det ut ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har funnet drømmejobben :-) Penger er jo ikke alt heller, det viktigste er at man trives.

Skrevet

Så bra at du har funnet drømmejobben da :)

Det har jeg og.

Og jeg jobber også i barnehage ;)

Skrevet

Flott at du er så fornøyd med jobben! :-) Slike ansatte vil jeg at det skal være i barnehagen der jeg sender de mest verdifulle jeg har! Det er kjempeviktig.

Bra! :-)

Skrevet

Kjekt å høre!!

Skrevet

Deg vil jeg ha i mine barns barnehage! :)Rop ut du, for det smitter og det er mange som trenger å endre innstillingen sin.

Skrevet

HI her.

Tror nok det vises på meg, har fått tilbakemelding om det.

Er så glad i alle barna (ja ALLE..) at jeg måtte snakke litt med ped leder ang dette å knytte seg "for mye" til barna, for jeg bryr meg virkelig om dem, også utenom arbeidstid så kan jeg tenke mye på enkelte barn om det er noe spesielt. Men fikk da høre at det var bare positivt, så lenge jeg ikke "ødela" meg selv på å "bekymre" meg.

Skrevet

SÅ BRA:)Høres ut som et godt sted du jobber! Jeg er helt enig!Det er deilig å jobbe i barnehage!Kjempekoseli med unga!

Gøy å leke og være kreativ;)Synge og danse i samling,ha dramagruppe og dansegruppe, leke gjemsel, lage sandslott, titte på småkryp, lage blomsterkranser, ha aktivitets dager, mimelek, rødtgrønt lys, spillefotball, leke skole og ABC, og tegne.KJEMPGØY!

Og såå deilig å være så mye ute!

Men kan være slitsomt i perioder..mye sykdom hos pers. i denne bransjen og kan lett bli hektiske dager.

Tjener også mindre enn før men for en herlig jobb!

Nesten som å ha en ekstra familie på jobb.

Blir jo kjempegla i unga;)

Fint innlegg.

Vi trenger å minnes på dette!

Kan ofte være mye syting og klaging i bransjen, vi må ikke glemme hvor heldige vi er!

Når en blir møtt av barnesmil og mageklemmer hver morgen så er man priviligert!

Fint du ropte ut!

Skrevet

Så flott at du trives, det kommer nok barna veldig godt ut av og :)

Skrevet

HI her.

Og i dag ble alt bare enda bedre :-)

Sjefen/eieren samlet alle oss ansatte, og vi fikk ei rose hver, og hun nevnte 5 postive ting om oss hver (som vi også fikk skriftlig), så vi strålte som noen soler alle etterpå :-)

Skrevet

Har ei brutto lønn på ca 21 000 i mnd.

Skrevet

Jeg også!! Deltid i barnehage og deltid kunstner=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...