Gå til innhold

Ang rett på sykepenger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sykemeldt fra beg av februar til nesten ut april. Først fire uker fullt sm, så 50 og 40%, før jeg begynte å jobbe fullt igjen siste uka i april.... jeg står nå i fare for å bli sykemeldt igjen... en kamerat mente jeg da ikke har rett på sykepenger nå... er det noe som har endret seg ifht regelverket? Såvidt jeg husker, vil jeg etter 52 ukers sykemelding måtte over på rehab.penger (noe jeg håper ikke blir aktuelt!!) men inntil det er gått 52 uker har jeg vel krav på sykepenger selv om jeg har vært sykemeldt noe, så jobbet en til to mnd igjen? Trodde ikke det hadde noe å si jeg... jaja... må kanskje oppdatere meg litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett på sykepenger.

Hvis du er sykemeldt 1 år, og så blir friskemeldt, må du jobbe i 6 mnd for å opparbeide deg rett på sykepenger igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...