Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Hele hånden oppi?? omg! Ikke rart dama hylte! Det gjorde de ikke til meg:-o Stakkars mannen får ikke et pledd engang... Min fikk tom seng når vi var der ei hel natt:-p
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Ja, det hørtes brutalt ut, kan ikke skjønne at det var det? Det paret er virkelig underholdende!! Sier masse rart!
petite fleur Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Han er så utrolig langsom og jordnær, får litt lyst til å riste ham :-) Hun smeller og kjefter, og han er liiiiiiike roooooolig...hi hi :-) Pledd nei, de må jo til og med ha med egne puter der....sprøtt.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 synest de var litt søte de "kranglende" paret hehe
Villa Perlesukker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 haha ler meg i hjel her.... hun tok seg et par drag av den lystgassen...eller hva?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 måtte bytte kanal litt er de ferdig med epidural stikket??
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Trodde ikke hun skulle få til å føde jeg, hun var jo helt borte i den lystgassen!! Bevares.. Nesten rart de ikke fratar de den når det er så ille!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 når babyen er ute, kunne jeg godt tenkt meg en til hehe..
Villa Perlesukker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 HAHA for et herlig program.... hun var jo helt besatt av den lystgassen haha
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 hehe glemte puste vanlig luft hun hehe
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Ja, det kranglende paret var bare søte! Det var jo bare sånn vennlig krangling! Herlig avsluttning da! Men seks barn??? Halleluja!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 år de bare detter ut er de jo i grunn sikkert greit, men 20 timer vil ikke jeg i gjenn... hehe glad jeg har mitt gull nå... men så dumt på mamma når hun griner å susser han pga tv hehe..
Villa Perlesukker Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 hvis jeg noen gang skal føde igjen så vil jeg ha noen til å filme det hele... hehe... har så lyst til å se det etterpå for emg selv...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 vi filmet under fødselen, ikke i de han kom ut. men rier osv, men liker ikke se de... føler vondtene da :S hehe
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 26. mai 2010 Jeg klarte ikke å se bort når de satte epiduralen:-o Å herregud! Det må jo ha gjort vondt - eller jeg veeet jo at det ikke gjør det, men det så ille ut! Jeg ville også filme under fødsel nr 2, men hun kom så fort at vi rakk ikke å tenke på det engang:-p
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. mai 2010 #17 Skrevet 26. mai 2010 godt jeg byttet kanal da.. har fått de selv, men tåler ikke blod osv... hehe klarer å føde, men ikke blodprøver. alle ler av meg men men, er jo rart å morsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå