Gå til innhold

Fødeavdelingen diskusjonstråd? ;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele hånden oppi?? omg! Ikke rart dama hylte! Det gjorde de ikke til meg:-o

 

Stakkars mannen får ikke et pledd engang... Min fikk tom seng når vi var der ei hel natt:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hørtes brutalt ut, kan ikke skjønne at det var det?

 

Det paret er virkelig underholdende!!:) Sier masse rart!;)

Skrevet

Han er så utrolig langsom og jordnær, får litt lyst til å riste ham :-) Hun smeller og kjefter, og han er liiiiiiike roooooolig...hi hi :-)

 

Pledd nei, de må jo til og med ha med egne puter der....sprøtt.

Skrevet

synest de var litt søte de "kranglende" paret :) hehe

Skrevet

haha ler meg i hjel her.... hun tok seg et par drag av den lystgassen...eller hva?

Skrevet

måtte bytte kanal litt er de ferdig med epidural stikket??

Skrevet

litt dopet på lystgass ja hehe

Skrevet

Trodde ikke hun skulle få til å føde jeg, hun var jo helt borte i den lystgassen!! Bevares.. Nesten rart de ikke fratar de den når det er så ille!!:P

Skrevet

når babyen er ute, kunne jeg godt tenkt meg en til hehe..

Skrevet

HAHA for et herlig program....

 

hun var jo helt besatt av den lystgassen haha

Skrevet

hehe glemte puste vanlig luft hun hehe

Skrevet

Ja, det kranglende paret var bare søte! Det var jo bare sånn vennlig krangling!;)

Herlig avsluttning da!:)

 

Men seks barn??? Halleluja!!:P

Skrevet

år de bare detter ut er de jo i grunn sikkert greit, men 20 timer vil ikke jeg i gjenn... hehe

 

glad jeg har mitt gull nå... men så dumt på mamma når hun griner å susser han pga tv hehe..

Skrevet

hvis jeg noen gang skal føde igjen så vil jeg ha noen til å filme det hele... hehe... har så lyst til å se det etterpå for emg selv...

Skrevet

vi filmet under fødselen, ikke i de han kom ut.

men rier osv, men liker ikke se de...

føler vondtene da :S hehe

Skrevet

Jeg klarte ikke å se bort når de satte epiduralen:-o Å herregud! Det må jo ha gjort vondt - eller jeg veeet jo at det ikke gjør det, men det så ille ut!

 

Jeg ville også filme under fødsel nr 2, men hun kom så fort at vi rakk ikke å tenke på det engang:-p

Skrevet

godt jeg byttet kanal da..

har fått de selv, men tåler ikke blod osv... hehe

klarer å føde, men ikke blodprøver.

alle ler av meg men men, er jo rart å morsomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...