Knøtte85 Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Så vondt som de får når de blir sjekket nedentil, er det vanlig? Hvorfor er det vondt? Jeg har aldri født naturlig før, så jeg aner ikke hvordan det er! :-/ Å bli tatt vannet på, er det vondt?
mammaen til 2+1 Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 jeg syns ikke undersøkelsen var vondt før jeg hadde rier... men når jeg hadde rier var det skrekkelig ubehagelig... muligens fordi du er hoven og sår og om og masse andre vondter.. vanskelig å slappe skikkelig av da..
minimimmi Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2010 Synes han italieneren og hun thai-dama er så søte :-) Diskuterer/krangler som små barn, men så glade i hverandre :-) de har jo vært der en evighet føles det som....... :-/
Melkerullen Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Spennende - tenk at om en stund er det vi som skal inn og sette til verden nye verdensborgere:)
Knøtte85 Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Åååe, ja, thai-dama og mannen er søte!! :-D Så dere når hun fikk epidural?? ÆSJ! Ble litt små dårlig! :-/ Det skal jeg IKKE ha i hvertfall. Ikke etter jeg fikk det bildet i hodet mitt.. :-/
mammaen til 2+1 Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 uff.. epidural er mitt værste mareritt...
minimimmi Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2010 Ja, det så litt ekkelt ut, men jeg tror det kan være verdt det! Jeg vil ha! Melkerullen: Ja! :-D Gleder meg til det er vårres tur! :-) Og forresten, nicket ditt er farlig for vekta mi!
Knøtte85 Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Forståelig!! Det er ikke så vondt, syns jeg da.. Hvis jeg husker riktig, så svir lokal bedøvelsen litt, og når de sitter epiduralen så kjennes det bare ut som om h*n skubber deg framover. Eller omvendt. Eller noe sånt.. Hehe.. Men det bildet, av det som går inn i ryggen.. Gulp.. Kjenner jeg blir litt kvalm.. Tar ikke det frivillig ass! Garantert! Endelig fikk thai-dama keisersnitt!! :-) :-)
minimimmi Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. mai 2010 Fler som gråter???? Har null kontroll når jeg ser fødsler akkurat når de får ungen på brystet........
T#3 Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 Jeg griner så mye at jeg nesten ikke får puste.. Griner på meg kynnere:) For et herlig øyeblikk da Ellie endelig kom til verden!
mammaen til 2+1 Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 har litt angst for sånt jeg da.... tåler blodprøver å sånt med intravenøst og ledninger som skal henge fast i kroppen ... fælt! Jeg har i tilegg et stort arr baki korsryggen.. før jeg fødte sist måtte jeg til vurdering hos anestesioverlegen for å kartlegge om de kunne sette epidural dersom det var nødvendig... fikk til svar at det var mulig, men med usikker effekt.. og de måtte kansje stikke flere ganger... så NEI takk.. =) Men ser jo veldig deilig ut da...
mammaen til 2+1 Skrevet 26. mai 2010 #16 Skrevet 26. mai 2010 gråter hver gang jeg ser nyfødt... =) Spesielt når de kommer opp på brystet... åååå jeg gleder meg til å få ei datter... =)
bitthen Skrevet 26. mai 2010 #17 Skrevet 26. mai 2010 Æsj... Fikk ikke det med meg :-( Noen som vet når det går i reprise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå