Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 har alle dere hatt vektøkning etter å ha satt inn det????? Har meget lite lyst til å gå opp lissom...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Jeg satte den inn for ca en mnd siden og har ikke opplevd det nei. Kansje det kommer senere? Eneste jeg plages med er at jeg blør mye. Annenhverdag blør jeg liksom Håper det går over snart..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Hadde ikke noe særlig vektøkning, men trente og spiste sunt og klarte ikke å gå ned. Da jeg fjernet den, gikk jeg ned 8 kilo i løp av 2 uker - gjett om jeg ble glad! Jeg fikk dessverre utrolig mange kviser med hormonspiralen, på ansiktet og enda verre, på nakken/halsen - utrolig ekkelt! Fikk også mye ryggsmerter, men den er sikkert bare meg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Det er nå 3 år siden jeg satt inn hormonspiral, og jeg har ikke opplevd noe vektøkning i det hele tatt. Jeg har hatt stabil vekt hele tiden. Bestemte meg i januar for å få et sunnere kosthold, med det resultat at jeg har gått ned 7 kg til nå. Og det uten å trene i det hele tatt.
Gjest Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Jeg lurer på det samme. Strever VELDIG med å gå ned de siste kg etter sv.skapet. Trener, går tur daglig, og spiser kjempesunt. Skeier ut kun lørdag. Vurderer å fjerne den, etter bare 3 mnd! Kjedelig med de penga i søpla, da......
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 jepp!!! nesten 10kg på 3 månder... skal fjerne den, og aldri aldri aldri ha igjen! ikke bare pga vekta, men også 3 månder med varierende blødninger og en del smerter.. mulig den sitter feil, men vil ikke anbefale det, annet enn at det er godt å ikke tenke på pillen hver dag! men syns også det er skummelt enkelt, så jeg har vanskelig for å stole på at den er effektiv med tanke på hvor lite en gjør for det selv!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 håper det er individuellt..har hatt den i en mnd,går to turer daglig og spiser sunt,men går ikke ned..og ellers går jeg ned fort når jeg er flink...og har blødd hele denne mnd og..tenkte dette var veldig lettvint for å slippe piller og mens men offffff
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Mistenker akkurat det samme:-( Skal ringe legekontoret asap når de åpner å bestille time for fjerning! Håper jeg og går ned i vekt!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Har tidligere hatt den i fire år, hadde ingen menstruasjon, ingen bivirkninger, ingen vektforandring - i det hele tatt det perfekte prevensjonsmiddel for meg. Men fungerer det ikke, er det jo verdt å prøve og ta den ut og se om det blir bedre. Selv om den er dyr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå