Gå til innhold

Helledussen! Ble skikkelig nervøs idag :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg høygravid! 40 dager igjen til termin! Sov kjempe lenge og nøt en kjempe lang frokost, før jeg skulle hente minsten i barnehagen.. Så tok jeg meg en velfortjent lang dusj og dullet med meg selv, sminker meg, fikset håret osv.. Så slet jeg selvfølgelig med å ta på meg sokkene og bøyde meg ned.. Plutselig var det akkurat som noe sprakk nedi magen på meg! Det gjorde så inni granskauen vondt! Men kom ikke noe vann eller noe sånt.. Men så begynte jeg å få masse mensen murringer, og jeg begynte selvfølgelig å telle! Ble drit nervøs. Men klarte ikke holde styr på dem, og de kom så uregelmessig. Så fikk jeg en skikkelig trang for å gå på do, men jeg var jo på vei til bussen for å hente minsten! Disse uregelmessige mensen murringene bygget seg jo opp, men var jo som sagt uregelmessig! holdt på i 2 timer eller noe, så plutselig sluttet det! Når de sluttet, så fikk jeg skikkelig ondt i hoften og! Men alt er sluttet no! Skjønte jo da at dette bare et maserier!

Så kommer Spørsmålene:

Gjør de første riene i andre fødsel vondere enn med førstemann?

Med min første, så begynte det kjempe svakt og bygde seg opp!

Kan dette være begynnelsen på noe som skjer snart?

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig spørsmål kansje? :P

Skrevet

Hmm, vet ikke om det kan være starten på noe, men hos meg startet det likt ved begge fødslene. Svakt i starten, men stadig sterkere. Lykke til :)

Skrevet

Var det jeg også mente, men siden jeg bare en andregangs fødende, så måtte jo høre :) Irriterende med maserier :( Har nesten ikke sovet i hele natt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...