Gå til innhold

Fler som har MYE utflod? (beklager detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gått inn i min 38. uke nå,så er jo det man kan kalle fødeklar. Har den siste uka ca hatt unormalt mye utflod i forhold til tidligere. Kjenner det kommer i "i omganger" på en måte. Og i stad så så jeg på papiret at dte var bittelitt "glassmanet-liknende" klumper i den. Ellers så er utfloden veldig tyntflytende og blank.

Har veldig vondt i ryggen,høyt oppe ved ribbeina på høyre side til tider også. Og menssmerter. Begynner å inbille meg selv at kanskje kanskje noe er på gang? er jo som dere sikkert skjønner førstegangs og noget utålmodig.

Var på modningakupunktur i dag,og etter det så har det vært mye kynnere og press i ryggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kjempe masse slimete, klar utflod! og jeg har hatt det i flere uker.. er i uke 34 no.. Kansje det er noe som skjer? i såfall er det hvertfall normalt ;)

Skrevet

er 35uker. har også hatt mye utflod i de siste ukene, å i dag har jeg hatt mye vondt midt på ryggen. men regner med at ikke noe er igang da jeg bare er 35uker.

men du har jo litt flere tegn, så det er mye muli, du må bare ta tiden til hjelp får å finne ut :)

Skrevet

Kan det hende at dere har sopp? Jeg hadde kjempeinfeksjon uten at det hverken klødde eller sved. Men hadde masse utflod. Legen på sykehuset sa at det skjedde ofte at gravide kom inn og trodde vannet var gått, og så viste det seg at de hadde soppinfeksjon, og at "vannet" var utflod.

Kan være greit å sjekke, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...