Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i grunn hatt litt mensmurringer i magen de siste par dagene, uten att jeg har tenkt noe mer over det... Har tilskrevet det bekkenløsningen, men samtidig så har jeg syns att det var da rare bekkensmerter, siden de har endret seg i karakter... men men har jeg sagt til meg selv.

Vært litt småuggen og løs i magen de siste par dagene og, masse luft og fryktelig hodepine òg... er fullgåtte 33 i morgen. På forrige UL 22 april, ( følges opp jevnlig pga tidligere barn... hver 4 uke på fødepol. ) var livmorhalsen 5 mm og fast og fin. de sjekket det siden jeg hadde gått så lenge med brun utflod og maserier. det viste seg å være en gardnerella infeksjon? tror det var det det het. Fikk noe gele og har egentlig vært fin etter det.

Så i dag, i ettermiddag, etter å ha maset rundt for å kjøpe sete ( ble Be Safe Izi Sleep, superfornøyd, hurra!!! ) så MÅTTE jeg på do! holdt på å tisse i buksene. Da var det for det første, så slimete, så jeg trodde jeg skulle tørke en hel evighet! Pluss att det var rosa farge i det beskrevne slimet ( ekkelt detaljert men, sorry ;0) ) Jeg måtte dobbeltsjekke for meg selv att det ikke var hemoroide "bak der", det var det ikke...

Nå har murringene "flyttet" på seg på en måte. Ikke bare nede foran, men på sidene også. Nå var jeg akkurat på do igjen, men det rosa var vekk. men nå slimete i doskålen òg... Det gjorde det ikke forrige gang...

Jeg må bare spørre om noen har noen innspill, for med eldstemann, så ble jeg satt igang 3 uker over ul term, så jeg kan egentlig ikke noe om dette sånn sett, haha! Føden har jeg ringt, men der svarte de jo ikke...

Ble litt langt dette, men tenkte å forklare så dere forstod da vet dere, hehe.

Har forresten en og en halv time til fødeavdelingen også, så jeg orket på en måte ikke å sette meg i bilen på kvelden og kjøre inn for å sjekke, bare for å dra hjem igjenn. Alt med en fiskesugen mann og stuptrøtt syvåring i baksetet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jr. i magen har forresten snudd seg, men ikke festet seg ennå... Snudde seg i uke 27 og var halvveis festet uke 29...

Men JM mente modningen hadde startet sånn smått, siden jeg lenge har vært plaget med knallvonde stikkninger *nede*oppi*der*dere*vet*

;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...