Gå til innhold

I dag meldte jeg fra om trygdemisbruk til NAV!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rett og slett drittlei av å høre hvor lett det er å svindle til seg OS og diverse andre alenemorstønader. Håper de blir tatt og må betale tilbake hver eneste krone. Det verste er jo at disse menneskene går og skryter av dette og forteller hvor fett de kan leve hver mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Da er vi oppdatert

Skrevet

Tusen takk! Håper flere følger ditt eksempel :-)

Skrevet

Dette var faktisk flott gjort HI. Ikke rart folk synes alenemødre sniker til seg ting, når sånne folk får holde på. De gjør det vanskelig for oss som faktisk har rett....vet NAV har hatt aksjoner mot påståtte alenemødre. Og når de har dukket opp på døren så har barnefar vært der.....og det samme har alle tingene hans også!!! De har blitt politianmeldt

Skrevet

Ja, dette gjelder damer som er sammen med og bor sammen med bf. De får seg nok en skikkelig overraskelse om ikke altfor lenge håper jeg!!

Skrevet

Skulle ønske jeg var like tøff som deg. Kjenner også ei som sitter med ræva planta i sofaen, og mottar støtte som alenemor, og faren bor sammen med henne, og tjener rikelig godt. Så da kan hun sitte der da, ikke jobbe eller gjør noe fornuftig med livet. MENS ungen er i bhgen.. hjelpes meg.. blir faktisk irritert av å skrive dette ned kjenner jeg.

Men det er faktisk våre skattepenger, og ikke minst, det ødelegger for de andre som faktisk trenger det..

Men, jeg har ikke klart å melde i fra.. er faktisk litt vanskelig å ta et slik steg.

Skrevet

Ehh, det er ikke så vanskelig å si fra. Du bare gjør det.

Sitter du og ser på dette uten å gjøre noe med det så er du faktisk like ille som de er. "Den som tier samtykker", vet du

Skrevet

Bra, HI.

Jeg får også fnatt av sånne.

Skrevet

Det de ikke tenker på er at hvis de faktisk blir alene, så har de ikke krav på penger i det hele tatt og da kommer de til å ha et problem.

Skrevet

Anonym 1900, det er ikke vanskelig å si i fra :) Bare skriv ned de opplysningene du har på et ark og send til NAV. Jo fler som sier i fra, jo ber! Kanskje folk til slutt lærer at det ikke lønner seg å svindle! Kommer ikke til å nøle med å gjøre det igjen, dette er noe som irriterer meg grenseløst:P

HI

Skrevet

19:41-Stemmer det? Men da kan de vel bare gå på sosialen istedetfor?Og ja, bra gjort, HI! Jeg er også drittlei av at folk misbruker sånne støtteordninger. Flere burde melde fra!

Skrevet

Håper du kommer igjennom da..det gjorde ikke jeg når jeg sa ifra om samme greiene.. Mottar alt av stønad enda den bærta der.. For Nav trur på henne.. jaja..

Skrevet

Håper også de tar henne. Hun ene er utrolig flink til å lyve og manipulere. Tror hun er lystløgner. Men det er ikke akkurat noe hemmelighet at de er sammen, de står som forlovet på facebook. Tipset nav om å sjekke fb statusen.

Takk for svar dere, og ikke vær redd for å melde fra selv :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...