Gå til innhold

WHOHOO! Jeg har gått ned ENDA en str :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt 44 før jeg begynte å tenke på helsa skikkelig, veide 76 kg er 158 høy. Ikke akkurat lekkert eller bra for helsa! Og nå er jeg nede i 38 i bukser :D det er så befriende og kunne smette på seg olabukser uten 4'er tallet som lyser mot en! Var innom en klesbutikk for å sjekke str, jeg har ikke råd til nye klær nå, men tenkte jeg skulle sjekke siden den minste buksa mi (str 40) var så stor. Tenkte det bare var fordi den var utvasket og jeg hadde brukt den når jeg var større enn 40, men når jeg prøvde en 40 i butikken, så var den dvaskete og slapp, så jeg dristet meg utpå en 38, og den smatt på som ingenting!

Jippi! Veier forøvrig 66 kg nå, så jeg er 6 kg unna målet, men tror jeg må ned mer hvis jeg skal bli kvitt den helvetes hengemagen! Kanskje jeg ender opp i en str 36?! Det hadde vært suverent! ;) *stolt av meg selv!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer..

selv gått fra 78 til 69 på tre mnd (er 163)

brukte 42, nå 38/36

Men når det gjelder topper etc, må jeg ned i S på only og XS på carlings..

Så størrelse er allt etter hvor du handler =)

Keep up the good work

Skrevet

17:40

åhh, skulle ønsker jeg hadde din høyde, da hadde jeg sluppet å gå ned noe særlig mer :P Men jeg er lavere enn gjennomsnittet, så da må ejg ned til 60 tallet eller mindre, men jeg har STOR muskelmasse da, massive lårmuskler, leggmuskler og magemuskler, så det er nok ikke reelt med 55 eller mindre:p Jeg liker musklene mine, selvom de gjør lårene mine litt mandige XD

Du har vært kjempeflink! Har du planer om å gå ned noe mer??

Skrevet

Så bra! Så flink du er!!!

Skrevet

hoved målet er å holde meg under 70, men drømmen er 60 blank =)

Men den drømmen er nok evt langt frem i tid =P

hvilke metoder bruker du til å gå ned???

Skrevet

helt normal og sunn fornuft :P Kuttet ut all mat og drikke med farin i noen uker, bare for å bli kvitt sukkeravhengigheten, spiste rene varer og MYE grønt. Drikker vann som en gal, og går litt tur og trener styrke. Etter de ukene uten sukker, så hadde jeg plutselig ikke lyst på brus lenger, og ikke godter heller. Jeg spiser det jo når jeg blir tilbudt, er ikke fanatisk på det, emn det er ytterst sjelden at jeg spiser noe slikt på hjemmefronten.

Spiser ofte og lite, trenger ikke så mye når jeg ikke trener hardt, men går aldri sulten. Spiser magert og grovt og variert. Spiser mager fisk hver uke:)

Så egentlig er det bare sunt og magert kosthold, uten å sulte meg ;)

Du kommer nok ned på 60blank før du aner det :) Lykke til videre!

HI

Skrevet

høres supert ut og ikke ha søt sug hele tiden =P

Klarer somoftest å holde meg i uken, men så går det lerr en 1/2brus og en liten pose smågodt lørdagen...

Helt dilla på salat av kun tomat,rødløk og feta for tiden...

Drikker du mye??

Er nesten oppe i de annbefalte 2L vann for dagen (pluss to kopper svart kaffe hver morgen)

Skrevet

Så flink du har vært!!! Ser jo at du har kuttet ut sukkeret. men litt idiotisk spr. hva koser du deg meg i helgene? Det er der hovedproblemet mitt ligger:( må liksom ha litt eh MYE gotteri i helgene

Skrevet

Drikker mye vann ja, mer enn 2 liter. Har alltid en vannflaske med meg, og drikker kun vann som tørstedrikk og til måltider. Drikker juice noen ganger hvis jeg kjenner at jeg har lavt blodsukker.

Til godt i helgene spiser jeg frukt. Deler opp fersk frukt, eller hermetisert i egen jucie (lake må man styre unna, for det er mer sukker i dette enn i cola!!) bruker noen ganger tanpirkere i bitene for å gjøre litt ekstra stas på det ;) Det hele har jo endt med at guttungen på 2 år heller vil ha frukt enn godter, men is spiser han med stor glede da ;) Det viktigste for meg var at vi skulle ha et sundt kosthold i hele familien, og det har virkelig fungert!

Men det viktigste er å IKKE kutte ut godter helt for resten av livet, det klarer ingen når de først har begynt å spise godter, lite og sjelden, og heller se på det som unntaket enn helgerituale:) Så lenge du spiser sundt jevnt over hele tiden, så akn du uten problem kose deg med sjokolade en sjelden gang, eller kake når du er borte eller har besøk :)

Hvis du virkelig sliter med sjokoladen (vet det er ofte der problemet ligger) så bytt ut med svært mørk sjokolade. Du blir fortere "mett" av den, og den er sunn i små mengder (masse antioksidanter) :)

Skrevet

melke allergiker.. så sjokis har aldri vært problem...

lakrisen derimot

(17:40)

Skrevet

drikker du mye soya melk da? Vet at dette er svært fetende. Ellers kan du jo ta brom tilskudd, det senker søtsuget :) Og drikk vann før vært måltid (rundt 0.5 liter), da har du fyllt opp den delen av magen du ikke trenger å fylle med mat ;) Da spiser du mindre :)

Skrevet

nei. soya melk smaker hest =P

Skrevet

hehe, det trur jeg på! Har en nevø med melkealergi, og han og søsteren hans drakk soyamelk når de var små. Nevøen min trengte jo all det ekstra han kunne få (var veldig sped etter mye sykdom ved spedbarnsalder) mens niesen min (hans søster) ble trill rund :P Heldigvis har hun løpt det av seg uten problem, og er nå helt normal (kanskje litt liten tilogmed) men når hun var baby, da så hun rett og slett ut som michelinungen! Vakler på lår og legger XD Herlig da:)

Men prøv bromtilskudd, eller spis litt av den malaco truly lakrisen når suget higer innpå, det inneholder mindre sukker, og rene råvarer :) men spis lite, kun til det verste suget har gitt seg, og spis noe frukt rett etter, da kan det hende kroppen din heller blir sugen etter frukten enn lakrisen etterhvert. Man kan lure kroppen mye vett ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...