Gå til innhold

12 uker :)


Student89

Anbefalte innlegg

Jee.. endelig er dagen her :) 12 uker..

 

I går kjente jeg til og med livmoren når jeg låg på ryggen:) det var spennende :)

 

Hvordan er formen deres, og hvordan går det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse ! Jeg kommer etter på mandagen - ENDELIG ! :D

 

Formen min greit i forhold til graviditeten - dårlig i forhold til forkjølelsen :P Har vært så heldig å fått både tett nese og hes hals i det sommeren står for døren, men gleder meg over hver dag som går med lille nurket vårt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre.. har vert noe forkjølet selv, men det er overlevbart. :)

Men kjenner jeg er noe bekymret for at ikke alt er som det skal. Går ofte å tenker på om det faktisk er liv der nede og om det er som det skal.. Får vel ikke vite noe før UL.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er nå 13+2. Formen er super bortsett fra at jeg har hatt to blødninger og litt "murring" i magen. Ikke noe gøy, i uke 5 (tror jeg det var) og 12. Men i går fikk jeg høre hjertelyden, det var stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker i dag:) Endelig! Har allerede vært på UL i uke 9, da fikk jeg høre hjertelyden og i tillegg fikk jeg med meg bilder av den lille. Nå ser vi bare frem til neste gang. Gleder meg også veldig til å kjenne litt mer liv der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er jeg endelig kommet etter jeg også, 12+2 i dag :D Formen er fremdeles ikke noe særlig, er mye kvalm og helt utslitt, men jeg håper dette kommer seg etterhvert slik at jeg kan nyte å være gravid. :) Disse 12 ukene har gått både fort og sakte på samme tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...