Gå til innhold

Hei :) enrgien, når kommer den tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er da første dagen min her, er 12 uker på vei i dag.

Men jeg lurer veldig på når jeg får energien tilbake, kunne trengt den nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det varierer veldig, men nå har du kommet til 12 uker, og med litt flaks skal du være over det værste og energien burde komme seg :-)

Skrevet

He, he ja er 12 + 1 dg og energien er brukt opp på jobb:-) Kommer hjem i dette flotte været og kunne tenkt meg en tur ut og gå litt, men eeerrr såååå trøtt og regel rett sliten.... Men kvalmen har gitt seg uten om morgenen når jeg våkner så dagene blir jo bedre!!!

Skrevet

Ah, savner energien jeg også! Er 12 fullgåtte uker på fredag og er fortsatt helt tappet for energi. Er så sliten nå at jeg bare jobber halve dager inntil videre. Er 10 ganger værre dette svangerskapet, men det kan jo ha med at jeg har et barn å ta meg av når jeg kommer hjem samt at jobbsituasjonen er mer krevende nå enn tidligere.

Skrevet

"Godt" å høre at jeg ikke er den eneste... får så dårlig samvittighet oven for alt som burde vert gjort ... men er ikke noe jeg får gjort med det, etter jobb er det middag, så rett på sofan.. Kroppen er helt utslitt.. I dag presset jeg emg selv til å gå en tur på 1 time- og det hjelp faktisk litt, både på humøret og på den tunge følelsen i kroppen :)

Skrevet

Hei!

Er i dag 17+5 og har vært tom for energi fra dag en. Har bestilt time til akupunktur for å se om det hjelper. Jobber og sover er dagene mine, og begynner å bli lei...

Hvis du ikke begynner å føle at energien kommer tilbake i løpet av et par uker er hvertfall det et tips :)

Skrevet

Nå er jeg i uke 15 og enegien kommer snikende! Begynte å føle meg litt bedre av kvalme og trøtthet i uke 13-14 og nå er det mye, mye bedre! Er fortsatt litt sliten etter jobben og trenger en liten hvil når jeg kommer hjem, men ikke på langt nær sånn som det var!

Så det kommer seg etterhvert:)

Skrevet

Jeg er i uke 16 og lurer på det samme. Synes det har blitt værre de siste ukene.. Ogh kvalmen har blitt værre. Trodde ikke det var sånn det skulle være!!!!!!

Litt lei nå ja.

Skrevet

er i uke 17. å savner energien min. hadde mye før, men føler meg tom. mye fordi eg kaster oppog kaster opp. er noen dager innimellom (hadde en i går) der eg ikke klarer å reise meg fra sofaen uten å kaste opp. så ligger å sover/slapper av hele dagen. går så veldig opp og ned :(

Skrevet

Jeg begynte å komme meg igjen i uke 17-18. var mange fine uker med masse energi da, som har begynt å dabbe av igjen nå, er i uke 27 nå.

Skrevet

Hei!

Henger meg på sistemann. Energinivået steg merkbart i uke 17/18. Nå i uke 23 er jeg i toppform - håper det varer!

Begynte å mosjonere mye mer enn før når jeg var i uke 19 og det har uten tvil hjulpet mye. Går masse turer og sykler i stedet for å kjøre bil.

Sykling anbefales forresten for bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...