Gå til innhold

I dag så jeg det særeste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann med hår nesten ned på rompa, i kort sommerkjole med stor utringning, ihjælsminka med svære vinterstøvler. Han gikk gatelangs med 3 små barn. Han ropte inn bilruta mi når jeg stoppet på rødt lys, men det var grønt så jeg måtte kjøre.

De så slitne ut alle sammen, jeg rakk ikke se så godt på barna, mannen rope på engelsk, men fikk ikke med meg hva han sa heller..

Når jeg ser bakover så ser jeg han prøver å stoppe flere biler, mens barna står å ser på.

Stakkars barn som blir dratt gatelangs slik. Jeg kan jo ikke ringe politiet fordi han så jævlig ut heller, men uff, det så virkelig ikke bra ut.

Hva ville du ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en gal person med tre unger på slep flyr rundt og løper et eller annet inn i biler så er det lov å ringe politiet. Du trenger jo ikke å ringe 112 liksom, men noen bør jo sjekke opp hva de gale driver med når det går ut over barn...

Skrevet

Ville bare kjørt videre. Hvis det er noen grunn til at noen skal gripe inn, blir vel det gjort uten at du selv melder ifra. Et eller annet sted må jo disse bo.

Skrevet

Skaplesber er greit å være her, ha trekanter og se på at mannfolka puler andre damer også, men om en mann er transseksuell, så er det sært??? Den logikken trenger jeg hjelp til å forstå...

Skrevet

Jeg villeringt politiet. Ikke fordi mannen så merkelig ut egentlig, men fordi det virket som han trengte hjelp.

Skrevet

Politiet har ikke akkurat så mye hjelp å tilby, knapt noen andre heller.

Skrevet

For en holdning mange av dere har, skam dere! Har dere hørt om "Tilskuereffekten"? Der mange opplever og ser en hendelse der noen trenger hjelp, men ingen griper inn siden der er så mange andre som ikke gjør det!

Jeg ser absolutt ingen grunn til at du ikke skulle ringe inn en bekymringsmelding til Politiet, ikke på nødnr. Når det gjelder barn skal man ALLTID reagere hvis man er i tvil og heller la tvilen komme den eller dem det gjelder, til gode, om det viser seg at banra har det bare bra.

Det du beskriver er et merkelig bilde hvor tre barn er innblandet, da er det klart en har lov, og bør bry seg! Det har vært mye fokus på nettopp dette i media den siste tiden. At man SKAL bry seg!

Tenk om det faktisk er slik at disse barna lider under omsorgsvikt eller andre måter for mishandling, og at de som evt. er naboer der de bor, heller ikke har sagt i fra? Slutt å tenk at en ikke må bry seg, alt for mange tenker slik.

Og, nei, jeg har ingenting i mot transer, så spar usaklighetene.

"Politiet har ikke akkurat så mye hjelp å tilby.." Hæh? Så da bare driter vi i alt og alle, da!?!

Skjerpings!!!

Skrevet

Sikker på at han ikke ropte om hjelp til et eller annet, men at du trodde han var gal fordi han gikk med kjole?

Skrevet

Det var heller ikke det at han var transe jeg reagerte på, det var det at han hadde en tynntynn sommerkjole og gigantiske vinterstøver med pels og full pakke. Det så iskaldt ut og veldig varmt ut på en gang, i tillegg så de slitne ut alle 4, og det var langs en sterkt traffikert vei.

Jeg angrer på at jeg ikke ringte, men det er for sent nå..

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ikke meningen å være anonym, jeg er 16 47

Forøvrig tror jeg vi skal være forsiktig med å rope "gal" bare fordi en mann går med dameklær. Såvidt jeg vet er ikke transvesittisme en psykriatisk lidelse.

Skrevet

De fleste kvinner kan gå uten sminke og fortsatt se ut som kvinner, men transer kan ikke gå uten sminke fordi da ser de ut som det de er... nemlig menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...