Gå til innhold

Rumpe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt av over 30 kg og nå er rumpen min flat :-( :-(

Hva kan jeg gjøre for å få en mer spretten rumpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til innkjøp av bukser som sitter godt, presser inn og dytter opp. Det gjør susen :-)

Skrevet

Spis en eske "Kremtopper" hver dag.

Skrevet

HI her

Jeg trener mye. Går turer og styrketrening.

Men hva skal jeg trene for å få finere rumpe??

Skrevet

Trener du på helsestudio med apparater? Eller hjemme?

Trener du med apparater så er det bare å bruke apparatene som tar rumpa. Hjemme kan du trene knebøy, utfall, eller ligge på rygg med bøyde knær, og løfte rumpa opp mens du klemmer sammen gjentatte ganger.

Å ligge på siden, med det øverste beinet bøyd, med foten foran motsatt kne, og så løfte nederste bein opp og ned med små bevegelser hjelper også:)

Ellers er sykling / spinning med tung belastning, step-maskiner og "trappe-maskin" greie for å pumpe opp musklene i rumpa og kondisen samtidig:)

Skrevet

HI her

TUSEN TAKK for svar! Det skal jeg prøve på!

Jeg trener både hjemme og i studio. Men har aldri trent noe for rumpen...

Skrevet

Denne funker garantert, men den er tung!

Ligg på magen med hendene under hodet. Ha bena et stykke fra hverandre. Dra inn pusten og på utpust så stram magemusklene og løft bena opp fra underlaget så høyt du får til. Før så bena sammen slik at lårene nesten berører hverandre, fra hverandre, nesten sammen igjen, fra hverandre osv 5 ganger. Alt på utpust, så det skal gå fort. Legg så bena ned igjen på underlaget og pust inn og ut, inn og på neste utpust gjentar du øvelsen. Repeter 5-10 ganger is tarten og øk på til 15-20 ganger etter 2-3 uker. garanterer deg sprettrumpe av denne :-)

Skrevet

WOW!!

Den må jeg også prøve :D :D

THANKS!! Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...