moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Han hopper rundt, kaster på leker, kaster koppen, klatrer på sofaen. Det begynte nå! Akkurat nå! Han pleier ikke å være slik =( Hva gjør dere når barna kaster leker?
Verbena Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Her i huset forsvinner det de holder på med om de oppfører seg sånn. Og om de ikke hører etter så er det også ting som forsvinner. Er ikke like kult å være apekatt og troll når mange av lekene bare blir borte og forblir borte LENGE!
metaMORfose Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Har har nok tatt et trinn til på utviklingsstigen sin ) Moro (for ham) å utfordre mor, vet du! ) Sett grenser, ikke vær redd for at han protesterer. Ikke kjefte, bare være bestemt. Time out er genialt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 Det kan vel tenkes det er litt adrenalin i blodet etter 1. dag i bhgen også. Jeg er noen ganger litt lite tålmodig med dem, hever stemmen (ikke rope eller skrike) når jeg snakker bestemt. Er jo veldig lei av å bare ha dem hjemme rundt bena også etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå