Gå til innhold

tom og trine ullbodyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med disse?

Var å kjente på janus sine idag å de virket gode de, ikke stram i halsen som jeg har lest kan være et problem på tom og trine?

men så er jo tom og trine billigere og jeg har lest at mange er kjempefornøyd, andre misfornøyd... hvordan er de i halsen synes dere?

Og str. de begynner jo på 60, lest de er små i str. så passer denne til nyfødt baby ca med en gang dA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen kasta ein T og T ullbody i raseri då småen var nyfødd. Er ikkje kjekt å slite og dra for å få den over hovudet til små bayar. Høyrer andre klagar over det same. Hadde heller spandert dei ekstra kronene på feks Janus. Dei er og meir elastiske, og varer difor lengre i starten når babyen veks fort. Er sikkert greie å bruke på eldre barn, det har eg inga erfaring med, sidan me var misnøgde med den me prøvde.

Skrevet

Vi har arvet noen T&T-bodyer - riktignok ikke i så små størrelser som du nevner, så det er mulig jeg ikke svarer direkte på spørsmålet ditt. Likevel, disse bodyene vi arvet - og som jeg mistenker er godt brukt i utgangspunktet - har holdt seg kjempebra. De er kanskje billigere, men kvaliteten er god!

Et tips litt på siden: Det kan fort bli endel mm-eksplosjoner med påfølgende fulle klesskift i nyfødtperioden, og mm-bæsj setter gule flekker! De må vaskes av MED EN GANG, god et kan være lurt å unngå naturhvite ullbodyer... :)

Skrevet

Vi brukte forresten også Janus til knotten da han var liten (fra str 60), og de var vi kjempefornøyde med! Joha har også gode bodyer i ull og ull/bomull. Nøstebarns bodyer synes jeg ikke er verdt prisen - de er gode, men IKKE dobbelt så gode (eller tre ganger så gode!) som andre ullbodyer. Safa har rimelige og gode bodyer i ull/silke.

Skrevet

jeg har både janus og tom og trine ullbodyer til min gutt og har vært fornøyd med begge deler, men kan nok se for meg at T&T bodyene kan bli trasige å dra over hodet på en nyfødt. de er også litt kortere i lengden enn janus sine. Jeg har likt at det er bedre "hold" i T&T bodyene, men derimot så varer dem ikke fullt så lenge når babyen strekker seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...