Gå til innhold

Flere som kjenner på puppene hele tiden? hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg går å kjenner på puppene hele tiden, å håper de skal være ømme... de er det av og til, å jeg blir så glad når de er det!! :P

trur jeg begynner å bli rar jeg :P haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke sjans til å ta på de jeg, var så ømme at de gjorde vondt :( Ikke noe kjekt..

Skrevet

Samme her! Godt å høre det er flere!

En kollega gikk på meg her om dagen og fikk da kjørt albuen inn i enen puppen og jeg hylte til au av ren refleks, for det var så vondt!!

I går fikk jeg en myk ball rett i puppen også, og jeg trodde jeg hadde eksplodert noe inni der. Smerte!!!

Godt å vite at vi er normale :)

Skrevet

jammen godt å høre det er fler...

trur jeg bare er rar når jeg gjør det hele tiden!! gravid besatt eller hva jeg skal si... må liksom kjenne etter at de er ømme hele tiden! håper de er det liksom... :P (ikke like ømme som deres trur jeg)

Skrevet

En Prins + Spire i magen.... jeg er veldig nysgjerrig på hvem du er, kan du gi meg noen hint for om jeg kan finne ut om jeg kjenner deg?

Hvor gammel er prinsen, og hvor jobber du?

Skrevet

Dette er egentlig veldig hemmelig enda.. så jeg vil egentlig ikke at noen skal vite om det...

MEN kan ikke begge si hvem de er da? :P ellers vet jeg ikke om jeg tør før i uke 12....

Skrevet

Enig med deg i det, vi bor i en liten by sånn sett.

Og skjer det noe, vil jo den andre være en påminner om denne graviditeten. Vi venter vi :)

Hurra for 12 uker!

Skrevet

Det er det det er.. alt for liten by til å snakke om hemmelige ting :P

Når det har gått 12 uker tar vi kontakt igjen da vettu :)

Hurra, gleder meg.. :)

Skrevet

Hei! Jeg går å kjenner hele tiden... Er de ømme?

I går kveld føltes de ikke ømme i hele tatt og nervene kom.... Drømte i natt at det gikk galt! Tror jeg blir sprø jeg!

Er det normalt at de veksler på å være ømme? Var redd jeg hadde sluttet å produsere hormoner....

Flere som er like "nerve" som meg eller?

Skrevet

takk og lov, det er fler.. hehe..

Akkurat sånn er jeg å.. Derfor jeg går å kjenner på de hele tiden.. for når jeg kjenner på de en gang er de ikke ømme, men så baer noen minutter og timer etter er de veldig ømme...

håper det er normalt!!

Skrevet

Hehe... jeg også gjør dette. Har sikkert gjort det 30 ganger idag =) Det er denne bekymringen, jeg mistet sist gang, og da forsvant smertene i brystene litt og litt før SA'en kom. Jeg har ikke de store smertene nå heller egentlig, men har hatt litt mer ømme brystvorter denne gang. Bekymra bekymra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...