heisand? Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg synes det er veldig godt med en god venninne, jeg trenger ikke 600 venner på fb. Det kommer litt an på hvor mye tid alle har. En venninne som bare kommer med unnskyldninger for at hun aldri kan er vel ikke en god venninne.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har mange gode venner, selv om jeg ikke har fb. Det er alle mennesker som betyr utrolig mye for meg, mennesker jeg kan le, gråte og diskutere heftig med. Har vel 5 kjempenære venner av begge kjønn som jeg føler at jeg kan fortelle alt til. En god venninne burde vel forstå at den andre ikke har tid hele tiden?
petite fleur Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Ingen av delene - 1 er for få og 600 altfor mange. Jeg har 5-6 venninner som jeg ser i hverdagen, og det er akkurat passe :-)
Villa Perlesukker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har i dag gått kritisk gjennom min venneliste på facebook og slettet litt over 300 venner. Hva skal jeg med dem når jeg ikke stopper og snakker med dem på butikken engang. Nei de som skal følge meg på facebook får være noen få gode venner, familie og noen jenter herfra
erteposen + 4 Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 En må jo kunne skille mellom bekjente/venner og nære venner, og jeg har i alle fall kapasitet til å ha mange bekjente og flere nære venner som jeg prioriterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå