Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 ..så lurer jeg på hvilket navn vi skal velge mellom Kaisa/Kajsa og Kaja. De er like, men greier ikke bestemme meg. Hva synes dere? Og vi har bestemt oss for at det blir et av de navnene, så trenger ikke forslag på flere.:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 kajsa, kjenner en søt lita jente med det navnet :-)
serin@ Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Kajsa! Kjempefint navn, får jeg noengang en jente blir det en Kajsa her ogaå
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Åh, jeg har en nydelig datter som heter Kajsa<3 Det er et søtt navn som passer alle aldre mener jeg. Kaja er også pent, men synes det er for likt Maja, som er litt oppbrukt nå.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Takk for svar:) Kjenner at når dere skriver Kaja, så roper det inni meg "hva med Kajsa!?":p Så jeg tror kanskje at jeg holder en knapp på Kajsa. Er sant det at Kaja er litt likt Maja, så det navnet settes ned litt, tror jeg:) Ha en fin dag videre! HI
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Om du kjenner at roper i deg, så tror jeg du har funnet svaret ditt:) Synes også Kajsa er nydelig:)
prebs Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Kaja. Men begge navnene er koselig. Kajsa ville jeg skrevet med "j".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå