CMH Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Sånn matstol for disse små. Noen som aner maxvekt for at barnet skal kunne sitte i den? Så litt på barnashus.no men det sto ikke..
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 på vår "stol på bord" tror jeg det står max 15 kg på
Marbella Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Har ikke ville kjøpt en slik...men så en annen "stol" som du tredde på stolryggen som var i tøy- litt vanskelig og forklare...men den så veldig genial ut og tak liten plass
Bebés'ilvousplâit Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 15 kg er maksvekt. Vi har en kjempefin en fra Chicco. Superpraktisk, særlig å ta med på besøk til folk som ikke har barnestol, på ferie, hyttetur osv. Jeg pleier å dytte en vanlig stol under, sånn at ungen får fotstøtte:)
CMH Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2010 Tusen takk for svar Tenker på å kjøpe en sånn til min jente som er 1,5 år nå til sommeren, hun veier vel rundt 10,8 kilo så da kan den vel brukes en stund Tidligere vi har vært på besøk/ferie har vi bare satt henne i sofaen ol for å spise, men hun eier jo ikke ro i rumpa så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå