Leen Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Sjekker jordmora dere på eget iniativ, eller? Sist jeg var gravid var det aldri aktuelt for jordmor å gjøre dette nemlig. Første gang jeg ble sjekket var da jeg kom på klinikken.
femtemannpåveg! Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hei En gang ble jeg spurt av JM om jeg ville hun skulle sjekke og tøye. I går ble jeg sjekka og tøyd etter at jeg spurte om hun kunne gjøre det. Jeg har 3 cm åpning nå.
Leen Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 så rart at de praktiserer så forskjellig da...Lykke til! 5.mann faktisk. All ære til deg. Du må jo ha det veldig veldig travelt, også gravid i tillegg:) Jeg tenker å gi meg på to:)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Hei! Jeg spurte om å bli sjekka selv idag, siden mannen min blir borte i helga og jeg har født før termin før. har i tillegg hatt mye kynnere og fødselstegn nå, så ville sjekke ståa
Leen Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 oki...jeg bare syntes det er så rart at noen nekter å gjøre det, mens andre gjør det omtrent automatisk. Jeg har ny jordmor og ny helsestasjon denne gangen, så blir spennende å se hva hun gjør...har to mnd igjen til termin, så får vente i spenning:)
fresh Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 jeg spurte om jordmor kunne gjøre det på meg, Hun nølte litt, virket ikke som det var noe hun pleide å gjøre, men pga litt forskjellige ting som gjør at det "haster" få ut ungen, så sa hun at hun kunne godt gjøre det på meg. Var på fødepoliklinikken i går, og da tilbydde hun der å tøye meg, da var jeg til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå