Gå til innhold

dere som sier dere er moden og har to-tre cm åpning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekker jordmora dere på eget iniativ, eller? Sist jeg var gravid var det aldri aktuelt for jordmor å gjøre dette nemlig. Første gang jeg ble sjekket var da jeg kom på klinikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

En gang ble jeg spurt av JM om jeg ville hun skulle sjekke og tøye. I går ble jeg sjekka og tøyd etter at jeg spurte om hun kunne gjøre det. Jeg har 3 cm åpning nå.

Skrevet

så rart at de praktiserer så forskjellig da...Lykke til! 5.mann faktisk. All ære til deg. Du må jo ha det veldig veldig travelt, også gravid i tillegg:) Jeg tenker å gi meg på to:)

Skrevet

Hei! Jeg spurte om å bli sjekka selv idag, siden mannen min blir borte i helga og jeg har født før termin før. har i tillegg hatt mye kynnere og fødselstegn nå, så ville sjekke ståa :)

Skrevet

oki...jeg bare syntes det er så rart at noen nekter å gjøre det, mens andre gjør det omtrent automatisk. Jeg har ny jordmor og ny helsestasjon denne gangen, så blir spennende å se hva hun gjør...har to mnd igjen til termin, så får vente i spenning:)

Skrevet

jeg spurte om jordmor kunne gjøre det på meg, Hun nølte litt, virket ikke som det var noe hun pleide å gjøre, men pga litt forskjellige ting som gjør at det "haster" få ut ungen, så sa hun at hun kunne godt gjøre det på meg.

Var på fødepoliklinikken i går, og da tilbydde hun der å tøye meg, da var jeg til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...