Gå til innhold

Takk for meg.... men kommer snart tilbake håper eg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da må eg desverre komme med enda en crappy melding....

E vist ikkje meininga at ting skal gå som eg vil....

 

Var på tidlig UL idag, pga d som skjedde ved nyttår.

Der såg ikkje gynekologen liv.... D han fant tilsvarte et foster på 7,5 veke (fosterets telling), noke som ikkje stemme med mi rekning, men intet liv.

Skulle vært 12 idag...(mi telling)

Fikk beskjed om å komme tilbake om ei veke for å være 100% sikre før dei gjere noke meir. Men gynekologen var 99,9% sikker idag...

Dei tok ei blodprøve av meg og skulle ringe meg på ettermiddagen med prøvesvara, noke dei ikkje gjorde... Eg ringte dei og dei hadde ikkje fått svara på prøvene enda, so skulle få tlf i morga.

Skulle komme tilbake med en gang, om eg fikk blødninger e.l.

 

Får ikkje ting og tang til å stemme i d heile tatt.... Har tatt blodprøver en gang i veka i 5-6 veker, der stigninga på hcg har vært som den skulle, bortsett fra den siste, som hadde sunket, men d fikk eg beskjed om var normalt på den tid.

Mage har eg oxo begynt å få, og puppane mine skulle en til tider tru eg hadde knabba med Pamela ( i forhold til min "normale" str), har ikkje følt meg dårlig bortsett fra kvalmen som jo e normalt...

 

Tårene har trilla i so og seie heile dag, og dei melder sin ankomst til tide og utide enda, og prøva å få samla tanker og følelser, og prøva å forstå heile greia, men d e faen ikkje lett...

Akkurat no virka alt helt håpløst, men veit at i sånne tilfeller e d fordi ting ikkje va som d skulle... Må bare bruka tida til hjelp for å samle seg, so får vi fortsette som før, og prøve igjen.

For no har eg fått blod på tann og nekta å gi opp!!!

Men akkurat no e alt bare crappy...

 

So d går bra med meg og mine, men tida kjem til å bli brukt med omhu, for eg merka at ihvertfall psyken min begrensa seg til kor masse den kan klare å takle over kort tid.

No vil eg ha et skikkelig svar så fort som mulig, sånn at eg kan komme meg videre, for no har eg fått nok og e mektig lei motgang.

Men eg veit eg overleve dette oxo;O)

 

No har eg snakka mykje for min egen del, men veit at d har gått hardt inn på dei to andre rundt meg oxo.

 

E foreløpig sjukmeldt til 4/5, so får vi sjå korleis stoda e når den tid nærma seg.

Veit at eg no skal nyte ferien så til de grader!!

 

Stor klem fra meg og mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å lese, jeg mistet for tre uker siden, skulle vært i uke 14 nå. Og skjønner at du har opplevd dette før, så utrolig urettferdig!

 

Håper det går bra neste gang, krysser virkelig fingrene for deg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...