Gå til innhold

Uke 32, Ungen har festet seg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var hos lege og han sa at lille jenta i magen min hadde festet seg allerede. Uke 32 er jeg. Er dette for tidlig, betyr det at hun kanskje kommer langt før tiden. usikker på dette her..

Håper noen kan svare..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei MammaJuli =)

Jenta mi festet seg i uke 32 hun også. Jeg spurte om dette var ok, og det var det. Jeg kunne fortsatt gå to uker over ja...

Jeg er i uke 38 nå, og hun legger helt likt enda. Deilig å vite at hun er klar =)

Skrevet

Min var festet i uke 31 og hun ligger langt nede i bekkenet. Jeg stenkte som deg at hun dermed ville komme för, men det trengte visstnok ikke bety det ifölge JM. Det faktum at jeg födte 10 dager för sist, betydde mer, sa hun... Men jeg klarer liksom ikke helt å legge vekk tanken likevel, jeg :)

Skrevet

Så bra. Legen min sa ikke stort om det, så ble litt usikker. Bra det er noen som kan svare:) Deilig og vite at ho er klar ja. Greit at ho kan komme til tiden, men vil ikke at hun skal komme alt for tidlig.. Når det er første så er jo alt nytt, og man lurer jo på all verdens ting.. he he

Takk for tilbakemelding

Lykke til :)

Skrevet

Her festet han seg rundt uke 32-33 og har nå i uke 34 festet seg enda mer! Han er nok ganske klar, men om det blir for tidlig fødsel er ikke sikkert bare fordi han er festet :) Men gaaad, så nervepirrende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...