Gå til innhold

Over til 2 trimester uten at kvalmen har gitt seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært utrolig kvalm. Ikke kastet opp så mye, men jeg er kvalm hele dagen. Også om natten kan jeg våkne av at jeg er så kvalm. Hadde håpet veldig på at det skulle gi seg i og med at jeg nå er i 2 trimester, men det gjør visst ikke det :( Vi har 2 jenter fra før av på 4 og 6 år, og det er jammen ikke lett å være mor for tiden.Ikke så lett å hele tiden måtte si at jeg er kvalm og ikke kan være med eller hjelpe dem med noe.Mannen min er en engel:henter og bringer i barnehage og sfo, lager middag, henger opp klær..... Mens jeg ligger i sengen eller sofa og ikke klarer å gjøre nesten noen ting.Noen i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja æ

snart 17 uker nå og kaster opp som en.gris..

min nr 3 og har gjort unna grviditene alle som en med hodet i bøtta!!!

er sykemeldt og kommer meg stort sett ingen steder .....annet enn å hente mine barn i i bh og skole.

jipii jee

go bedring til oss

Skrevet

25 uker på vei her og har fortsatt et trofast og intimt forhold til toalettskålen....har vært mer eller mindre sykemeldt siden januar....så nei, du er ikke alene.

Slitsomt, men i det lange løp varer jo dette kun over en kort periode, belønningen har vi resten av livet:))

Skrevet

Samme her... 20 uker og like jæ...g kvalm.

Begynner egentlig å "glemme litt" at jeg er kvalm da.

Rart hva kroppen kan gjøre :)

Har hørt at hvis man fremdeles er kvalm ved 20 uker så er muligheten for at man må slite med det ut tiden stor... *sukker* Har planer om å motbevise dette da!

God bedring til oss alle sammen!

Skrevet

Jeg opplever det som en trøst å lese om andre i samme situasjon. Jeg er nå i uke 18. Kvalmen varierer, og er heldigvis ikke så plagsom som tidligere. Men til gjengjeld mer oppkast! Opplever nesten at bare tanken på noe ekkelt/eller tanke på kvalme gjør at jeg får brekninger nesten uten forvarsel. Veldig slitomt.

Når jeg ligger så mye på sofaen, får jeg god tid til å registrere minsten som sparker da...

Barna på 3 og 5 har nesten gitt opp at mamma finner på noe gøy. Men de koser og trøster så godt de kan :-)

Skrevet

Jeg er 23+3 og fortsatt forferdelig kvalm (vært borte fra jobb siden Februar) :( Går veldig opp og ned egentlig, når jeg tror det endelig er borte kommer det jammen igjen. Heldigvis sluppet unna spyinga!!! *knock on wood* :P

Skrevet

God bedring til dere alle :-) Ikke så greit dette. Nå har jeg i tillegg fått vondt i ryggen fordi jeg har ligget så og si hele tiden i to dager. Forsøker å gjøre noen øvelser, men det er ikke så lett når jeg er kvalm og redd for å kaste opp i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...