Pooh Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Har man krav på det? Mener jeg har lest en gang at man har noen rettigheter i forbindelse med det (hvis man f.eks. venter på barnehageplass). Noen som vet noe om det?
Gothminister Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 vet ikke jeg,men det er vel noe du kan avtale med arbeidsplassen din? Regner med att du er i permisjon enda,greit å si ifra i god tid..syntes jeg da..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Ja, mor og far har krav på inntil ett år hver i ulønnet permisjon dersom den taes i direkte tilknytning til den lønnede permisjonen. Dette er ikke noe arbeidsgiver kan nekte deg.
Pooh Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 Det er klart jeg evt skal avtale dette med arbeidsplassen, men lurer bare på om man har noen rettigheter i forbindelse med dette (dersom arbeidsplassen f.eks skulle være vanskelig mtp dette). Vil jo også gjerne si i fra i god tid, men hvor lang permisjon man trenger er det jo vanskelig å vite mtp at man ikke vet når man evt får barnehageplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå